خبرگزاری کار ایران

باوارایی‌ها روی نوار ناکامی

شکست خانگی بایرن 10 نفره برابر آگزبورگ/ سومین باخت پیاپی شاگردان پپ با اخراج په په!

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۹۸۴

تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانزآرنا با نتیجه یک بر صفر برابر آگزبورگ شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و آگزبورگ ازهفته سی‌ودوم بوندس‌لیگا ساعت 18 امروز در ورزشگاه آلیانزآرنای مونیخ آغاز شد و با شکست میزبان به پایان رسید.

ترکیب بایرن مونیخ: رینا (نویر) ، دانته، بواتنگ، لام، برنات، شواینی، تیاگو، وایزر، مولر، لواندوفسکی، گوتزه

ترکیب آگزبورگ: هیتز، هونگ، بابا، کلاوان، ورهانئیگ، کوهر، فولنر، بایر، بوبادیلا، آلتین تاپ، اسه واین

بایرن که قهرمانی‌اش در بوندس‌لیگا قطعی شده است، پس از شکست برابر بایرلورکوزن در هفته سی‌ویکم و شکست برابر بارسا در لیگ قهرمانان اروپا برای پیروزی در این دیدار به میدان آمده بود اما آگزبورگ هم در ضدحملات خطرناک نشان می‌داد.

دقیقه 14 په په رینا، سنگربان بایرن با خطای پنالتی روی بازیکنان آگزبورگ از زمین اخراج شد و نویر جانشین وی شد. پل ورهاگ این ضربه پنالتی را هدر داد تا نتیجه بازی در نیمه نخست بدون گل به پایان برسد.

بایرن در نیمه دوم با یک بازیکن کمتر همچنان بازی را در دست داشت و آگزبورگی‌ها بازهم دل به ضدحملات خوش کرده بودند. بالاخره دقیقه 71 رود بوپادیا در پی ارسالی زمینی مقابل دروازه بایرن، با ضربه‌‌ای ساده نویر را تسلیم کرد تا آگزبورگ را یک بر صفر پیش بیاندازد.

حملات بایرن در ادامه به نتیجه‌ای نرسید تا صدرنشین بوندس‌لیگا متحمل چهارمین شکست‌ این فصل شود. بایرن با این شکست  با 76 امتیاز به صدرنشینی‌خود ادامه داد و آگزبورگ با 3 امتیاز این دیدار 46 امتیازی شد تا یک پله صعود کند و در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا بالاتر از شالکه در رتبه پنجم بایستد.

در دیگر دیدارهای این هفته بوندس‌لیگا، دورتموند با گل‌های سوبوتیچ در دقیقه 9 و اریک دورم در دقیقه 47 هرتابرلین را شکست داد. این دیدار در ورزشگاه وست‌فالن برگزار شد.

سایر نتایج امروز بوندس‌لیگا به این شرح است

مونشن گلادباخ 3- بایر لورکوزن صفر

فرانکفورت 3- هوفن‌هایم یک

هانوفر یک- وردربرمن یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز