خبرگزاری کار ایران

به کرار گفته‌ایم کارت نگیرد

قلعه‌نویی: بازی‌های باقی‌مانده استقلال حیثیتی است/ باید از لیگ ترکیه الگوبرداری کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۸۹۲

سرمربی استقلال دو بازی باقیمانده این تیم را در لیگ برتر ، مصاف‌هایی حیثیتی می‌داند. وی معتقداست فوتبال ایران باید از ترکیه‌ الگوبرداری کند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و تراکتورسازی با تسلیت درگذشت پدر مقداد نجف‌نژاد اظهار کرد: در روزهای گذشته تمام بازیکنان را در اختیار داشتیم. بازیکنانم با وجود مشکلات مالی باشگاه، از انگیزه زیادی برای برد در این دیدار پس از پیروزی برابر صبا برخوردارند.

وی با اشاره به تیم تراکتورسازی گفت: آنها تیم خوبی هستند و از مربی خوبی نیز بهره می‌برند. این مساله باعث می‌شود فردا بازی خوبی در استادیوم آزادی شاهد باشیم و تماشاگران و طرفداران دو تیم نیز راضی باشند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: این دو بازی برای ما حیثیتی و مهم است. خصوصا سه امتیاز دیدار برابر تراکتورسازی. مطمئنا بازیکنان از تجربه خوبی برخوردارند و اشتباهی مرتکب نخواهند شد. با کرار نیز صحبت کردیم تا کارت نگیرد و بتوانیم او را در برابر پرسپولیس در اختیار داشته باشیم. مصدومیت کرار جزیی است و از کادرپزشکی نیز تشکر می‌کنم. همیشه بازیکنان مصدوم را تحویل می‌گرفتیم و تیم پزشکی ما تلاش زیادی کردند.

وی درباره تعویق دربی توضیح داد: ما روی زمان حساب کردیم و با توجه به مشکلات مالی استقلال رزرو هتل مشکل است و ما مخالف تعویق دربی هستیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: معتقدم لیگ امسال کیفیت سال گذشته را نداشت و اردوهای پیاپی یکی از مسائلی بود که به ما ضربه زد. برای استقلال سال سختی بود و تعطیلی پیاپی به ما لطمه زد. استقلال بازیکنان زیادی در تیم ملی داشت و این مساله به ما ضرر زد.

وی ادامه داد: ما که برنامه ریزی بلد نیستیم می توانیم از لیگ ترکیه الگوبرداری کنیم. تیم ملی ترکیه برای حضور در جام ملت‌ها اینقدر بازی‌های داخلی‌اش را تعطیل می‌کند؟ من این‌ها را 10 سال پیش گفتم و بازهم می گویم اما چون چشم آبی نیستیم کسی توجه نمی کند. در این زمین‌ها نمی‌شود بازی کرد و باید تمام استادیوم های ما مثل زمین آزادی شود.

قلعه‌نویی درباره استقبال کم تماشاگران از رقابت‌های فوتبال اظهار کرد: باید ریشه یابی کرد چرا جمعیت استادیوم کم شده است. در دو بازی اخیر پرسپولیس در لیگ قهرمانان 200هزار طرفدار به استادیوم آمد و اما می‌گوییم فوتبال ما کیفیت ندارد. باید ریشه‌یابی کرد که دلیل قهر طرفداران از استادیوم چیست و آن را برطرف کرد. وقتی برنامه‌ریزی بلد نیستیم باید حداقل الگوبرداری را یاد بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز