خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا

نخستین پیروزی آسیایی فولاد/ جهان‌تیغ لوکوموتیو را به قعر دره فرستاد

asdasd
کد خبر : ۲۷۵۱۸۷

تیم فوتبال فولاد ایران با برتری یک بر صفر مقابل لوکوموتیو ازبکستان به عنوان سوم گروه C‌ لیگ قهرمانان آسیا دست یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  دیدار تیم‌ةای فولاد ایران و لوکوموتیو از دور  لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 و 35 دقیقه امشب با قضاوت مانینگ از چین در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد و نماینده کشورمان در پایان به برتری یک بر صفر رسید.

فولاد در این مسابقه با علی سلیمی، لئوناردو مساریچ، احمد آل نعمه، احمد عامل، امید خالدی، مهدی بدرلو، چاگو، ساسان انصاری، اسماعیل شریفات، محسن مسلمان و آلوزنانگ به مصاف حریف خود رفت.

 نیمه نخست این دیدار با افت و خیز کمی و با تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد در نیمه دوم با تکیه بر بازیکنان جوانش بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت.

در واپسین دقایق بازی هادی حبیبی‌نژاد با یک حرکت انفرادی پشت محوطه جریمه شوت سرکشی را روانه دروازه لوکوموتیو کرد که پس از برخورد به تیر دروازه مقابل پای بهمن جهان‌تیغ افتاد اما مهاجم 20 ساله‌ فولاد توپ را به نستروف تقدیم کرد.

یک دقیقه بعد جهان‌تیغ این بار روی پاس عمقی نانگ و فرار از تله آٰفساید با نستروف تک به تک شد و با یک بغل پای دقیق توپ را به قعر دروازه ازبک‌ها فرستاد تا فولاد دقیقه 89 از حریف خود پیش بیفتد. در ادامه لوکوموتیو‌رانان ازبک کاری از پیش نبردند تا این دیدار با برتری یک بر صفر فولاد به پایان برسد.

فولاد با این برتری نخستین پیروزی‌اش را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورد و با 6 امتیاز در رتبه سوم گروه C‌ قرار گرفت. لوکوموتیو هم با این شکست، 4 امتیازی باقی ماند و به قعر جدول سقوط کرد.

در دیگر دیدار این گروه الهلال عربستان با برتری 2 بر یک برابر السد قطر، به عنوان تیم نخست این گروه راهی مرحله بعدی شد و السدبا 10 امتیاز پس از الهلال صعود کرد. در صورتی که فردا پرسپولیس برابر بنیادکار به پیروزی برسد می‌تواند به عنوان تیم نخست در مرحله بعدی به مصاف السد قطر برود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز