خبرگزاری کار ایران

این صعود اعتبار جدیدی به پرسپولیس می‌دهد

میناوند: پرسپولیس با قدرت تماشاگرانش در آسیا نتیجه می‌گیرد/امیدوارم در واگذاری حق و ناحق نشود

مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تا این لحظه خوب نتیجه گرفته و با قدرت تماشاگرانش می تواند عملکرد موفقی داشته باشد.

مهرداد میناوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: پرسپولیس تا این لحظه در آسیا خوب نتیجه گرفته و خوب بالا آمده و الان می‌تواند بهتر هم کار کند، چون برانکو شناخت خوبی از تیم به دست آورده و به 15 درصد از آن چیزی که فکر می‌کرد؛ رسیده تا در آینده بتواند تیم را کامل بشناسد.

وی افزود: پرسپولیس با حمایت طرفدارانش می‌تواند مقابل بنیادکار نتیجه بگیرد. آمدن تماشاگر به استادیوم خیلی مهم است و تاثیر زیادی روی تیم دارد و به مربی و بازیکنان قوت‌قلب می‌دهد. نباید بازی با بنیادکار را ساده بگیریم و باید با تمام توان کار کنند تا نتیجه بگیرند. امیدوارم پرسپولیس 3 امتیاز این بازی خانگی را بگیرد و صعود کند.

میناوند ادامه داد: در بازی رفت یک گل به بنیادکار زدیم و بعد از آن دفاع کردیم تا نتیجه را حفظ کنیم اما در تهران نباید اینگونه بازی کنیم و نباید دفاعی کار کنیم. همیشه کار ما به بازی آخر می کشد و کارمان سخت می شود و به مشکل می خوریم و در این بازی ها نقش مربی و کاپیتان تیم خیلی مهم است و تجربه آنها می تواند کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: صعود از این گروه برای پرسپولیس خیلی اهمیت دارد و اگر به عنوان تیم اول بالا برود خیلی بهتر است. قدرت تماشاگر در مراحل بعد به پرسپولیس خیلی کمک خواهد کرد و می تواند با حمایت آنها نتیجه بگیرد.

پرسپولیس امسال در لیگ و جام حذفی نتیجه نگرفته و این صعود برایش خیلی اهمیت دارد چرا که پرسپولیس تیم با اعتباری است و این صعود اعتبار جدیدی به تیم می دهد.

میناوند در پایان و در مورد خصوصی سازی پرسپولیس گفت: حسین هدایتی عاشق پرسپولیس است. من به روحانی رای دادم و ایشان هم گودرزی را به عنوان وزیر ورزش گذاشته است و حالا توقع دارم و امیدوارم که در این واگذاری حق و ناحق نشود و تخلفی صورت نگیرد و کسی که حقش است و دلسوز باشد پرسپولیس را در اختیار بگیرد نه اینکه فقط کسی که پول دارد. پول مهم نیست بلکه خریدار باشگاه باید عاشق باشد و پرسپولیس را دوست داشته باشد.

کد خبر : ۲۷۵۰۷۵