خبرگزاری کار ایران

هیچ فشاری روی پپ نیست؛

ماتیاس سامر: گواردیولا شایسته تمجید است، نه انتقاد/ شانس پیروزی بارسا بیشتر از بایرن است

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۶۰۷

مدیر ورزشی بایرن‌مونیخ ازبرنامه‌های ویژه گواردیولا و باوارایایی‌ها برای دیدار با بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان‌اروپا خبر داد.

به گزارش ایلنا، ماتیاس سامر که پس از شکست 2 بر صفر بایرن‌مونیخ مقابل بایر لورکوزن از پپ گواردیولا حمایت کرد و گفت: گواردیولا در این 2 سال‌اخیر برای بایرن 5 جام کسب کرده و اجازه نمی‌دهیم کسی نتایج تیم را زیر سوال ببرد.

 وی با اشاره به تاثیر حضور در جام‌جهانی روی بازیکنان بایرن افزود: جام‌جهانی تاثیر زیادی روی بازیکنان ما داشت و پس از این رقابت‌ها بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. البته در سال‌های اخیر تیم بایرن چیزی جز موفقیت کسب نکرده است. سرمربی، بازیکنان و اعضای باشگاه با نتایجی که کسب شده شایسته تعریف و تمجید هستند،  نه انتقاد.

سامر همچنین هر نوع فشار بر روی کادر فنی و بازیکنان این تیم را به دلیل شکیت مقابل لورکوزن رد کرد و متذکر شد: با وجود شکستی که در بای‌آره‌نا داشتیم ولی هیچ فشاری روی کادر فنی و بازیکنان تیم وجود ندارد.

 

مدیر ورزشی بایرن همچنین در پاسخ به سوالی درباره دیدار بایرن مقابل بارسلونا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:  ما خود را آماده بازی با بارسا می‌کنیم و به همین دلیل با تمام قوا در تلاش هستیم مهیای این دیدار بشویم. ما بایرن‌مونیخ هستیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای این دیدار داریم.

وی تاکید کرد:  این روزها بارسلونا در فرم خوبی قرار دارد نتایج خوبی کسب کرده که شانس پیروزی آنها را مقابل ما افزایش می‌دهد. باید این مساله رو بپذیریم که بخت بارسلونا بیشتر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز