خبرگزاری کار ایران

پالایش نفت آبادان ۱۰۸ – شهرداری گرگان ۸۸

آبادانی‌ها در یک‌قدمی پلی‌آف/ دانشگاه، کنکور پالایشگاه پای نیمه‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۲۷۴۲۵۵

تیم پالایش نفت آبادان با برتری 108 بر 88 برابر شهرداری گرگان به رتبه چهارم لیگ حرفه‌ای بسکتبال صعود کرد تا برای صعود به پلی‌آف امیدوار باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان از هفته هفدهم لیگ حرفه‌ای بسکتبال ساعت 16:30 امروز در سالن 17 شهریور آبادان آغاز شد  که تیم میزبان در پایان یک دیدار برتر، درحالی که به دنبال برتری با اختلاف 14 امتیاز بود، با فاصله 20 امتیاز حریف قدرتمند خود را شکست داد تا جای شهرداری گرگان را در رتبه چهارم جدول بگیرد و شاگردان کبیر را به رتبه پنجم بفرستد.

پالایش نفت برای صعود به پلی‌اف لیگ حرفه‌ای، دوشنبه هفته آینده در سالن حکیمیه باید به مصاف دانشگاه آزاد برود. شاگردان هماد سامری در صورت پیروزی در این دیدار، حضور خود را در نیمه‌نهایی لیگ حرفه‌ای مسجل می‌کننند.

در دیگر دیدار هفته هفدهم تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در قزوین به مصاف هفت‌الماس رفت و در پایان به برتری 83 بر 56 رسید تا موقعیت خود را با 28 امتیاز در رتبه دوم تثبیت کند. هفت‌الماس هم با این شکست، چهاردهمین باخت خود را در لیگ حرفه‌ای متحمل شد تا در قعر جدول باقی بماند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز