خبرگزاری کار ایران

هفته‌کارگر و دغدغه‌های ورزش‌کارگری(۲)

محمدخانی: کارخانه‌ها باید از ورزش کارگران حمایت کنند/استعدادهای ورزش کارگری نباید هدر بروند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۷۹۱

پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است کارگران زیادی هستند که در رشته‌های مختلف ورزشی از استعداد بسیار خوبی برخوردارند که اگر تیم‌های کارگری تشکیل شوند، هم آنها شاداب می‌شوند، هم به نفع کارخانه‌ها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ورزش کارگری در دهه های گذشته در ایران رونق فراوانی داشت و ورزشکاران و بازیکنان مختلف در تیم‌های کارگری فعالیت زیادی می‌کردند.

یکی از این ورزشکاران ناصر محمدخانی مهاجم سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس بود که همزمان با حضور در جمع سرخپوشان کشور، در تیم کارگری شیشه و گاز نیز فعالیت داشت و به عنوان مربی – بازیکن در کنار آنها فعالیت می‌کرد.

محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره ورزش کارگری و حضورش در چنین تیم‌هایی گفت: من در دورانی که به صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال می‌کردم، در مقطعی در تیم شیشه و گاز نیز حضور داشتم و به عنوان مربی و بازیکن اعضای این تیم تمرین می‌کردم و در مسابقات آنها حضور داشتم.

وی ادامه داد: در آن سال‌ها مسابقات کارگری با شور و هیجان زیادی دنبال می‌شد و همین موضوع باعث می‌شد ورزشکاران زیادی از جمله خود من در کنار آنها حضور داشته باشیم و فعالیت کنیم.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: به اعتقاد من کارخانه‌ها باید از ورزش و کارگرانی که به ورزش علاقه دارند حمایت کند. من فکر می کنم کارگران زیادی هستند که در رشته‌های مختلف مثل فوتبال، والیبال و بسکتبال از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار هستند و اگر تیم‌های کارگری تشکیل شوند، هم آنها شاداب می‌شوند و هم این موضوع به نفع خود کارخانه‌ها خواهد بود تا از طریق فعالیت‌های تیم‌های کارگری، برند این کارخانه ها نیز شهرت بیشتری پیدا کند و باعث تبلیغات آنها شود. نباید استعدادهای ورزش کارگری هدر بروند و از آنها استفاده نکنند.

محمدخانی یادآور شد: زمانی که به عنوان مربی در پرسپولیس فعالیت می‌کردم، محل تمرین ما ورزشگاه کارگران تهران در اتوبان کرج بود که علاوه بر تیم ما از ورزشکاران دیگر نیز میزبانی می‌کرد و تیم‌های مختلفی که اغلب آنها تیم‌های کارگری بودند به ورزشگاه کارگران می‌آمدند تا در مسابقات شرکت کنند و الان هم به نظر من باید ورزش کارگری رونق بگیرد که این موضوع در نهایت به نفع ورزش و فوتبال ایران خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز