خبرگزاری کار ایران

برای حق رشد آزمون از روس‌ها طلبکاریم؛

خلیلیان: سپاهان شخصیت قهرمانی دارد/ صحبت درباره ماندن فرکی زود است

مدیرعامل باشگاه‌سپاهان با بیان اینکه تیم فوتبال این باشگاه از شخصیت قهرمانی برخوردار است، گفت: باید در 3 بازی آینده بهترین بازی‌های خود را به نمایش بگذاریم تا قهرمان شویم.

به گزارش ایلنا، مهرزاد خلیلیان با بیان این مطلب در مورد شانس قهرمانی تیمش در فصل جاری گفت: به نظر من شانس قهرمانی تیم‌های بالای جدول مساوی است. تراکتورسازی کار کرده و این نشان دهنده لیگ پویای ما است و ما هم برای خودمان شانس متصور هستیم ولی اعتقاد دارم تیمی در پایان لیگ قهرمان است که تا پایان فصل در کورس بماند.

وی تصریح کرد: سپاهان شخصیت قهرمانی دارد و ما باید در بازی‌های آخر فصل بهترین نمایش را ارائه کنیم تا کارمان را با قهرمانی کامل کنیم.

خلیلیان در پاسخ به سئوالی درباره ماندن یا جدایی فرکی از سپاهان گفت: فعلا خیلی زود است که درباره ماندن فرکی یا جدایی وی سئوال بپرسید.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با اشاره به هزینه‌های صورت گرفته از سوی باشگاه‌ها در لیگ برتر گفت: باید این سئوال را پرسید که ما چگونه می‌خواهیم با تیم‌های عربی رقابت کنیم، نگاه به فوتبال حرفه‌ای نگاه هزینه‌ای نیست. مسئولان باید اجازه دهند که فوتبال هزینه‌های خود را در آورد و خودش هزینه کند تا تیم ها در آن نتیجه بگیرد .

وی با اشاره به عدم پرداخت قانون حق رشد در باشگاه‌های ایرانی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر خیلی از نکاتی که در فوتبال دنیا رعایت می‌شود، در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود. بسیاری از باشگاه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و هزینه‌های سنگینی در لیگ انجام می‌دهند اما یک بازیکن با دو اخطار از فوتبال دور می‌شود و این در حالی است که محرومیت در اروپا با ۵ اخطار است.

وی درباره مشکلات سپاهان در دریافت حق رشد سردار آزمون گفت: ما برای حق رشد سردار آزمون طلبی از روسیه داریم و پیگیری‌های زیادی کردیم اما هنوز نتوانسته‌ایم حق و حقوق خود را دریافت کنیم.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در حال حاضر با 50 امتیاز در رده دوم رقابت های لیگ برتر قرار دارد و جزو تیم های مدعی قهرمانی لیگ چهاردهم محسوب می شود.

کد خبر : ۲۷۲۷۱۱