خبرگزاری کار ایران

تصمیمات داور بحث‌برانگیز بود

برانکو: سزاوار باخت نبودیم/ خطر سقوط پرسپولس را تهدید نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۳۱

سرمربی پرسپولیس نمایش شاگردان‌اش را مستحق باخت به سپاهان ندانست و از تصمیمات داور دیدار این دو تیم انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا،برانکو ایوانکوویچ پس از شکست خانگی 2 بر یک مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم و سزاوار این نتیجه نبودیم ما به دنبال نتیجه‌ای بهتر از این بودیم. دو تیم بازی خوبی انجام دادند و شانس‌ها و هیجان‌های زیادی ایجاد شد و تصمیم‌های مشکل دار داوری هم وجو داشت ‌اما تلاش می‌کنیم لیگ امسال را به بهترین شکل به پایان ببریم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم خوبی است و اصلا هم جای تعجب ندارد که در 10 سال گذشته یا قهرمان بوده یا نزدیک به قهرمانی. کاملا مشخص است که در داخل و بیرون تیم ما مشکلات زیادی وجود دارد و البته این ایرادها با ضعف‌ها فرق دارد. ضعف‌ها همیشه هستند و باید ضعف‌های فنی را برطرف کنیم و در زمان بدی قرار داریم. حالا فرصت خوبی است تا ضعف‌ها را تشخیص بدهیم.

 وی با اشاره به صحنه سرنگون شدن طارمی درون محوطه جریمه سپاهان توضیح داد: به جرات می‌گویم که خطای پنالتی روی مهدی طارمی اتفاق افتاد و وقتی این تعداد شانس گلزنی را از دست می‌دهید گل می‌خورید. متاسفانه بر اثر اشتباه‌های بزرگی که خودمان مرتکب شدیم گل خوردیم ولی تا جایی که به کار بازیکنان مربوط می‌شود باید بگویم برای گزینش بازیکنان انتخاب زیادی نداریم.

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد و آیا این خطر تیم شما را تهدید نمی‌کند؟ اظهار کرد: چنین چیزی رخ نمی‌دهد. ما دست به هر اقدامی می‌زنیم تا شرایط بهتری رخ بدهد و کاملا روشن است که در کنار لیگ تلاش کنیم نتایج خوبی در آسیا بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره گل‌هایی که این تیم در دقایق پایانی دریافت می‌کند، گفت: امروز یکی از مشکلات ما ضعف قوای بدنی بود. همه تلاش می‌کنیم در تمرینات طراوات لازم را ایجاد کنیم و لیگ را خوب به پایان برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز