خبرگزاری کار ایران

چوب کم‌تجربگی‌مان را خوردیم

مکوندی: نفت مسجد سلیمان برای لیگ برتر بسته نشده است/ هنوز امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۸۲۸

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان اظهار کرد این تیم برای لیگ برتر بسته نشده است.

به گزارش ایلنا، بهروز مکوندی پس از شکست 3 بر 2 نفت مسجد سلیمان برابر فولاد اهواز در نشست خبری گفت: مدافع میانی تیم ما مصدوم بود و همین باعث شده بود از این ناحیه ضربه زیادی بخوریم. مجبور بودیم یکی از هافبک‌های خود را در دفاع بگذاریم که متاسفانه نتوانست کارایی لازم را داشته باشد. امروز هم هم چوب کم‌تجربگی بازیکنانمان را خوردیم. بعد از 2 گلی که خوردیم موقعیت‌های خوبی داشتیم که هدر رفتند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تماشاگران بازی خوبی را از دوتیم دیدند. فاصله ما در لیگ برتر نسبت به تیم‌های دیگر خیلی زیاد شد اما هنوز برای بقا امیدواریم و تلاش می‌کنیم در 4 بازی آینده نتایج خوبی بگیریم و خود را در لیگ نگه داریم.

وی درپاسخ به پرسش مبنی بر وضعیت سانتوز که بعد از بازی استقلال، از اردوی تیم نفت مسجد سلیمان خارج شده بود، توضیح داد: از او شکایت کردیم اما هنوز نتیجه‌ای نگرفتیم.

مکوندی اضافه کرد: آخرین پولی که بازیکنان ما گرفته‌اند 20 درصد بوده و تاکنون در مجموع 50 درصد گرفته‌اند. بضاعت تیم ما همین است و برای لیگ برتر بسته نشده  اما از تلاش بازیکنان که با این بضاعت در لیگ تلاش کردند تشکر می‌کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز