خبرگزاری کار ایران

در دیدار حسین‌زادگان و سمندر صورت گرفت؛

امضای تفاهم نامه همکاری فدراسیون های ورزش کارگری و کاراته

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۶۳۱

تفاهم نامه همکاری ما بین فدراسیون کاراته و فدراسیون ورزش های کارگری امروز(چهارشنبه 26 فروردین ماه) امضا شد.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان سرپرست فدراسیون ورزش کارگری امروز چهارشنبه (93/1/26) با حضور در محل فدراسیون کاراته با علیرضا سمندر رئیس فدراسیون دیدار و گفت و گو کرد. 

در این دیدار ضمن بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه های گسترش رشته کاراته بین اعضای جامعه کارگری تفاهم نامه همکاری مشترک بین 2 فدراسیون امضاء شد.

در این تفاهم نامه مواردی از قبیل گسترش ورزش کاراته در بین اعضای جامعه کارگری، آموزش مربیان، مشارکت و همکاری در زمینه تجهیز و راه اندازی مراکز ورزش کاراته در مجموعه های کارگران سطح کشور، حضور در لیگ های کاراته، برگزاری آزمون های ارتقاء کمربند و داوری، مسابقات و استفاده از ظرفیت های مختلف آورده شده است.

احمد حسین زادگان سرپرست فدراسیون ورزش کارگری در همین ارتباط گفت: فدراسیون ورزش کارگری جزء فدراسیون های تازه تاسیس است که از حمایت وزیر تعاون و کار و امور اجتماعی و وزارت ورزش و جوانان بهره می برد.

وی ادامه داد: جامعه کارگری جمعیت قابل ملاحظه ای را در بر می گیرد و بنا داریم با کمک فدراسیون های مختلف در بخش ورزشی فعالیت گسترده ای انجام دهیم. ضمن اینکه فدراسیون کاراته با هدایت علیرضا سمندر جز فدراسیون های ورزشی خوب و موفق بوده و سهم زیادی از مدالهای کسب شده آسیایی و جهانی داشته و کمک به ارتقاء جایگاه ورزش ایران کرده است.ما هم از ظرفیت های و امکانات این فدراسیون برای توسعه ورزش کاراته چه داخلی و چه بین المللی استفاده خواهیم کرد.

حسین زادگان گفت: فدراسیون کارگری جز معدود فدراسیون هایی است که بیش از 250 مجموعه ورزشی در استانهای مختلف دارد و فدراسیون کاراته و سایر فدراسیون ها می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

وی در مورد همکاری با سایر فدراسیون ها گفت: والیبال، فوتبال، ورزش باستانی، جودو، تکواندو و بسکتبال فدراسیون هایی هستند که فدراسیون کارگری با برخی از آنها تفاهم نامه همکاری امضا کرده و با برخی دیگر هم در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

علیرضا سمندر گفت: خوشحالم از اینکه اطلاعات خوبی از کاراته دارید که این نشان از درایت شماست و امیدوارم در تمام زمینه های همکاری های خوبی بین 2 فدراسیون برقرار شود.

وی با اشاره به همکاری فدراسیون کاراته با کاراته کارگری در زمینه همکاری خوب و برگزاری مطلوب المپیاد ورزشی افزود: حدود یک سالی است که فدراسیون کاراته با کاراته کارگری به واسطه سیامک صحرانورد همکاری خوبی داشته و امیدواریم از این تاریخ چهارچوب کار توسعه و ارتباط بیشتری پیدا کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز