خبرگزاری کار ایران

این مسابقه متفاوت است

برانکو به ما انگیزه مضاعفی داده/کنار گذاشتن خلعتبری نیاز به سر و صدا نداشت

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۵۹۲

سرمربی سپاهان معتقد است دیدار پرسپولیس و سپاهان متفاوت‌تر از دیدارهای گذشته این دو تیم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس گفت: بازی دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به سبب اتفاقات اخیر در هر دو تیم با بازی های قبل تفاوت دارد.

وی افزود: در دیدار رفت دو تیم که یک برصفر به سود سپاهان تمام شد، من دو هفته بود به تیم سپاهان آمده بودم و درخشان هم تازه به این تیم آمده و شناخت درستی از تیم های‌مان نداشتیم. دیدار فردا در حالی برگزار می‌شود که پرسپولیس درگیر لیگ قهرمانان آسیا است و موفقیت‌های خوبی هم کسب کرده و از سوی دیگر برانکو هم برای اولین بار بعد از عقد قرارداد روی نیمکت این تیم می نشیند، اما در لیگ شرایط خوبی ندارد، اگر چه جایگاه واقعی‌اش اینجا نیست.

فرکی در پاسخ به این سئوال که این بازی برای کدام تیم بیشتر اهمیت دارد، گفت: برای ما بیشتر اهمیت دارد، چراکه نیاز به پیروزی داریم، اگرچه پرسپولیس و هوداران زیاد آن می‌توانند مشکل‌آفرین باشند. مهمترین اتفاق این بازی حضور برانکو است و این انگیزه مضاعفی به ما داده، البته ما هم تیم سپاهان همیشه مدعی هستیم با افتخارات زیاد و سعی می کنیم جایگاه خود را حفظ و ارتقا دهیم. با احترام به همه رقبا ما تلاش می‌کنیم به پیروزی برسیم.

وی درباره فراز و نشیب سپاهان در بازی‌های اخیر نیز گفت: در هر تیمی این مشکلات ایجاد می‌شود، نتایج بدی گرفتیم و کار ما سخت شد و همیشه این اتفاقات به ضرر ما نبود و غیرقابل پیش‌بینی بود و هفته گذشته مقابل تراکتورسازی نتیجه خوبی گرفتیم.

فرکی درباره خلعتبری و کنارگذاشته شدن وی گفت: این کار را به خاطر خودش و سپاهان کردم. از آنجا که او یک ملی‌پوش و بازیکن فنی است و چون بازی مقابل پرسپولیس بود، به نظرم رسید در این بازی به میدان نرود تا از نظر روحی به هم نریزد.اگر این اتفاق برای فرد دیگری می‌افتاد اینقدر سروصدا نمی‌کردند. او هفته‌آینده برای سپاهان به میدان می رود.

سرمربی سپاهان درباره شناختش از برانکو نیز گفت: من از برانکو شناخت داشته و از نزدیک با او کار کرده‌ام و دوباره خاطرات من با وی زنده خواهد شد. متاسفم که برخی افراد به وی کم لطفی کردند و با کارنامه قابل‌قبول و با ناراحتی از ایران رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز