خبرگزاری کار ایران

فوتبال ما مثل عرب‌ها شده؛

بزیک: برانکو توانایی جمع کردن حاشیه‌های پرسپولیس را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۲۰۲

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است این تیم امسال بیش از هرفصلی حاشیه داشته اما برانکو ایوانکوویچ مربی خیلی خوب و با کارنامه‌ای است و می تواند این حاشیه‌ها را به خوبی جمع کند.

گفت‌وگوی ادموند بزیک با خبرنگارایلنا را در زیر می‌خوانید:

برانکو هدایت تیم پرسپولیس را برعهده گرفت، حضور او درجمع سرخپوشان تهرانی را چطور ارزیابی می‌کنید؟
برانکو چندسالی در تیم ملی ایران بود و کارنامه خیلی خوبی از خود به جای گذاشت. بعد از‌ آن هم هرجایی که کارکرده خوب بوده. ما باید امسال را تحمل کنیم تا ببینیم سال آینده چه پیش می آید یعنی اینکه چه بازیکنانی جذب می‌شود و شرایط مدیریتی باشگاه به چه شکل خواهد بود.

عده ای معتقدند که برانکو به لحاظ شخصیتی به گونه ای رفتار می‌کند که نمی‌تواند تیم پر حاشیه‌ای مثل پرسپولیس را کنترل کند در این رابطه چه نظری دارید؟
هنوز برانکو نیامده شروع کرده‌اند؟ مطمئناً تیم ملی ایران در دوران حضور برانکو بازیکنان بزرگی داشت و برانکو هم توانایی جمع کردن آنها را داشت و الان هم می‌تواند پرسپولیس را کنترل کند. پرسپولیس امسال حاشیه‌های زیادی داشت چون از نظر مدیریتی مشکلات زیادی داشت  بنابراین حاشیه‌های امسال بیشتر از هر سالی بود و امیدوارم برانکو بتواند حاشیه ها را از تیم دور کند. مطمئناً با یک مدیریت خوب این کار انجام می شود.

به نظر می‌رسد نباید امسال توقع خاصی از برانکو داشته باشیم، درست است؟
متاسفانه در فوتبال مثل عرب‌ها شده‌ایم و فقط دنبال نتیجه هستیم. همه توقع دارند که استقلال و پرسپولیس فقط قهرمان شوند اما بقیه تیم‌ها هم کار می‌کنند. پرسپولیس باید بازیکنان خوبی جذب کند تا فصل آینده یک تیم قدرتمند داشته باشد.

حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس چه تاثیری روی تیم می‌تواند داشته باشد؟
فکر می‌کنم آقاکریم همیشه رفتارش طوری بوده که همه بازیکنان به او احترام می‌گذارند به همین دلیل می‌تواند از نظر روحی  و روانی به تیم کمک کند ضمن اینکه با دانش و تجربه‌ای که دارد هم می‌تواند کمک حال پرسپولیس باشد. کریم باقری منش خاصی دارد و می‌تواند حاشیه‌ها را جمع کند.

پرسپولیس با برانکو درآسیا موفق می‌شود؟
فکرمی‌کنم چون برانکو تجربه این کار را دارد می‌تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند اما مربی در یک یا دو ماه نمی‌تواند توقعات مردم رابرآورده کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز