خبرگزاری کار ایران

هفته بیستم لیگ یک

صعود فولاد اهواز به پلی‌اف/ نیروی زمینی در آستانه سقوط به دسته دوم/ مس دقیقه 96 برنده شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۰۰۸۴

تیم فوتبال فولاد اهواز با تساوی برابر آلومینیوم هرمزگان صعودش را به پلی‌اف لیگ برتر قطعی کرد. نیروی زمینی‌ هم با شکست از نساجی در یک قدمی سقوط به دسته پایین‌تر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته بیستم رقابت های لیگ دسته اول، ساعت 16 امروز با برگزاری 11 بازی برگزار شد. در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته در گروه الف، تیم‌ مس کرمان در ورزشگاه باهنر میزبان شهرداری اردبیل بود که در پایان به برتری 2 بر یک رسید.

دقیقه 76 سانتر بهتاش میثاقیان از روی نقطه کرنر پس از برخورد به دست مدافع شهرداری تبدیل یک پنالتی برای مس به ارمغان آورد که احمدرضا زنده روح آن را به گل نخست میزبان تبدیل کرد اما شهرداری این گل را پاسخ داد تا بازی به تساوی یک بر یک برسد. این بازی در پایان وقت‌های قانونی با تساوی یک بر یک دنبال می‌شد اما در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده علیرضا نظیف‌کار، با شوتی محکم یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد تا مس دقیقه 96 به پیروزی برسد. مس با این پیروزی ارزشمند در جایگاه دوم گروه الف قرار گرفت.

نساجی قائمشهر هم با برتری 2 بر یک برابر نیروی زمینه این تیم را در آستانه سقوط به دسته دوم قرار داد. برای نساجی امیرحسین طاحونی دقیقه 20 و مصطفی نوربخش دقیقه 90 گلزنی کردند و سعید صادقی دقیقه 37 تک گل نیروی زمینی را به ثمر رساند.

دیگر بازی مهم این گروه بین فولادنوین اهواز و آلومینیوم هرمزگان برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا این تیم با 39 امتیاز بالاتر از مس 35 امتیازی بایستد و حضورش را در پلی‌آف قطعی کند.

از دیدارهای گروه ب هم تیم‌ مس رفسنجان با پیروزی 2 بر صفر برابر راهیان کرمانشاه به صدرنشینی‌اش ادامه داد. سیاه‌جامگان هم فولاد یزد را با نتیجه 2 بر یک شکست داد تا در رتبه دوم این گروه قرار بگیرد.

در دیگر دیدارهای امروز لیگ دسته اول این نتایج به دست آمد:

گیتی‌پسند اصفهان 3- استقلال اهواز صفر

تربیت نوین یزد صفر – فجرسپاسی شیراز 3

نفت و گاز گچساران صفر- ایران‌جوان بوشهر یک

داماش گیلان صفر – نفت آبادان صفر

شهرداری بندرعباس صفر – گل‌گهر سیرجان یک

شهرداری تبریز یک – پارسه تهران یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز