خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه ۲۵

استقلال‌خوزستان یک – پرسپولیس‌ یک؛ نخستین امتیاز سرخپوشان با کادر فنی جدید/ویسی به خواسته‌اش رسید

asdasd
کد خبر : ۲۶۹۸۱۹

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر  ساعت 19 با قضاوت یداله جهانبازی  در  اهواز آغاز شد که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب‌استقلال خوزستان: پرویز کریمی، میثم مجیدی، محمد طیبی، مجید حیدری، موسی کولی‌بالی، عبدالهادی خنیفر، محسن بیات، محمدرضا مهدوی، میثم بائو، مهدی مومنی، سیدمهدی سیدصالحی

ترکیب‌پرسپولیس: سوشا مکانی، حمید علی‌عسگر، میشائیل اومانیا، محمدرضا خانزاده، محسن بنگر(نورمحمدی)، احمد نوراللهی، مهرداد کفشگری، امید عالیشاه، محمد نوری، هادی نوروزی، مهدی طارمی

از اتفاقات مهم این بازی در نیمه نخست خروج محسن بنگر به دلیل مصدومیت از بازی بود. بنگر دقیقه 40 پس از اینکه سه بار بازی به دلیل مصدومیت وی متوقف شد از  بازی خارج شد و جای خود را به رضا نورمحمدی داد.

پیشانی امید عالیشاه هم در برخورد با مدافعان استقلال از ناحیه پیشانی به شدت مصدوم شد اما در ترکیب پرسپولیس باقی ماند.

کولی‌بالی مدافع  استقلال خوزستان دقیقه 42 با کارت زرد جهانبازی جریمه شد تا تنها بازیکن اخطاری نیمه نخست باشد.

پرسپولیس با شروع نیمه دوم و در یک حمله برق‌آسا از جا ماندن دفاع حریف نهایت استفاده را برد و با یک ارسال کوتاه مقابل دروازه استقلال خوزستان و ضربه بغل پای دقیق طارمی به گل برتری رسید.

استقلال پس از خوردن گل بیشتر توپ را در اختیار داشت اما شاگردان ویسی نمی‌توانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف خلق کنند. دقیقه 73 استقلالی‌ها توپ بلندی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کردند که توپ از مدافعان و دروازه‌بان این تیم هم عبور کرد اما سیدصالحی نتوانست روی این توپ تاثیر بگذارد و دروازه حریف را باز کند.

یک دقیقه بعد سیف‌اللهی که او هم در نیمه دوم به ترکیب استقلال خوزستان اضافه شده بود در چند قدمی دروازه صاحب موقعیت شد اما ضربه او را که زاویه بسته زده شد، مکانی درازکش کنترل کرد.

دقیقه 77 هادی نوروزی جای خود را به پیام صادقیان داد تا پرسپولیسی‌ها در دقایق پایانی بازی نیم‌نگاهی هم به ضدحملات روی دروازه اهوازی‌ها داشته باشند. صادقیان تنها چند دقیقه پس از حضورش در زمین با خطا روی بازیکنان حریف از جهانبازی کارت زرد گرفت.

استقلال دقیقه 84 روی حرکت انفرادی مومنی که دفاع حریف را به هم ریخت و در یک رفت و برگشت با شوت محکم محمدرضا مهدوی به گل تساوی رسید.

شاگردان ویسی یک دقیقه بعد می‌توانستند به گل برتری برسند اما خروج به موقع مکانی، فرصت گلزنی را از سیدصالحی گرفت.

پرسپولیس هم در ثانیه‌های پایانی می‌توانست دروازه کریمی را یک‌بار دیگر باز کند اما ضربه نوراللهی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا بازی با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

پرسپولیس با تک امتیازی که از این بازی کسب کرد 29 امتیازی شد تا در رده نهم باقی بماند. استقلال خوزستان هم با 24 امتیاز و یک پله صعود در رتبه سیزدهم جدول ایستاد.

از نکات جالب این دیدار حضور یک جیمی‌ جامپ  با لباس فولاد در زمین بود که وی پس از  چندثانیه از زمین خارج شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز