خبرگزاری کار ایران

هفت سی‌ویکم لالیگا

رئال مادرید 3- ایبار صفر؛ امید کهکشانی‌ها به لغزش بارسا/ رونالدو 38 گله شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۸۸۷۰

تیم فوتبال رئال مادرید با 3 گل برابر ایبار به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته سی‌وهشتم لالیگا ساعت 18:30 امروز با دیدار تیم‌های رئال مادرید و ایبار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید آغاز شد که تیم میزبان در پایان به برتری 3 بر صفر رسید. 

دقیقه 21 کریستیانو رونالدو از روی یک ضربه ایستگاهی و با اشتباه دروازه‌بان ایبار دروازه این تیم را باز  کرد تا در صدر گلزنان لالیگا 38 گله شود. 

10 دقیقه بعد چیچاریتو روی ارسال آلبلوئا با ضربه سر توپ را به تور دروازه ایبار چسباند تا برتری رئال را دوبرابر کند. 

نیمه نخست با همین نتیجه به سود رئال تمام شد. شاگردان کارلتو نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و موقعیت‌های گلزنی زیادی به دست آوردند اما هیچ‌کدام از این موقعیت‌ها به بار ننشست تا بالاخره دقیقه 83 خسه پس از اشتباه مدافعان ایبار، با یک حرکت فردی و دریبل مدافع مقابل‌اش سومین گل رئال را به ثمر برساند. 

این دیدار در نهایت با برتری 3 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید تا رئال مادرید با 71 امتیاز موقتا به یک امتیازی بارسای صدرنشین برسد. 

در ادامه رقابت‌های این هفته از دقایقی پیش تیم‌ اتلتیکومادرید در زمین مالاگا به میدان رفته که با تک گل گریژمان تا اواخری نیمه نخست از حریف خود پیش افتاده است. 

در ادامه هفته سی‌ویکم لالیگا امشب این دیدارها برگزار می‌شوند: 

سویا - بارسا

آلمریا - گرانادا

سلتاویگو - رایووایکانو 

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز