خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس یک – النصر صفر؛

پیروزی یک‌صد هزار و 11 نفری پرسپولیس/ جنگجوهای سعودی در آزادی زانو زدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۵۲۲۰

دیدار تیم‌های پرسپولیس ایران و النصر عربستان با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و النصر عربستان از گروه نخست لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 با قضاوت مانینگ از چین در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که نماینده کشورمان در پایان با یک گل حریف خود را شکست داد. 

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، علیرضا نورمحمدی، محمدرضا خانزاده، مایکل اومانیا، حمید علی عسگر، مهرداد کفشگری، احمد نورالهی، هادی نوروزی، امید عالیشاه، فرناندو گابریل(بابک حاتمی) و مهدی طارمی(علی علیپور)

النصر عربستان: عبداله الانزی، محمد ابراهیم، آرماندو ویلا، خالد الغمدی، حسین عبدالغنی، آدرین میرزجسکی، حسن راهب، جبرین، شراهیلی، عباس الفرج، هاوساوی

سوت آغاز بازی در حالی زده شد که بیش از 100هزار تماشاگر پس از مدت‌ها برای دیدن بازی تیم پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آمده بودند. پرسپولیس که دو روز پیش از این بازی با استعفای حمید درخشان، حسین عبدی را موقتاً‌ روی نیمکت به عنوان سرمربی می‌دید بازی را محتاطانه آغاز کرد.

پس از دقایقی بازیکنان النصر بازی را به دست گرفتند و در چند نوبت روی دروازه ماکانی خطرناک ظاهر شدند اما از  حملاتشان نتیجه‌ای نگرفتند.

پرسپولیس هم در چند صحنه با فرارهای طارمی و حرکات تکنیکی گابریل روی دروازه حریف موقعیت‌هایی ایجاد کرد اما این توپ‌ها هم وارد دروازه عربستانی‌ها نشد تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دقیقه 35 این نیمه در پی ارسال یک ضربه کرنر پیشانی طارمی در درگیری با مدافعان حریف شکست و دچار خونریزی شد که بعد از مداوا به بازی برگشت. 

در نیمه دوم پرسپولیس خود را در زمین پیدا کرد و بازی را در دست گرفت. دقیقه 60 طارمی در حالی‌که با دروازه‌بان حریف تک به تک شده بود با خطای مدافعان النصر سرنگون شد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد. 

خود طارمی پشت این توپ  ایستاد و با یک ضربه چیپ توپ را به آرامی و درحالی که دروازه‌بان حریف حرکت کرده بود، به قعر دروازه نماینده عربستان فرستاد تا پرسپولیس ایران یک بر صفر پیش بیفتد. 

در ادامه النصر برای رسیدن به گل تساوی فشار زیادی روی دروازه پرسپولیس آورد اما هوشیاری سوشا و مدافعان پرسپولیس حملات این تیم را یکی پس از دیگری مهار کردند تا نماینده کشورمان به برتری یک بر صفر برسد و با 9 در صدر گروه A قرار بگیرد. 

النصر با این شکست 5 امتیازی باقی ماند تا فعلاً در جایگاه دوم گروه خود قرار بگیرد. دیدار دیگر این گروه از دقایقی پیش بین تیم‌های لخویای قطر و بنیادکار  ازبکستان در دوحه آغاز شده است. 

در حاشیه 

- بازیکان النصر با پیراهن سبز که شبیه لباس نظامی بود وارد در این بازی حضور پیدا کرده بودن که این موضوع تبعات زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایران داشت. 

- با وجود حضور بیش از 100هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی، تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس پشت درهای بسته ورزشگاه آزادی مانند.

- محمد پنجعلی، علی کریمی، کریم باقری، مجتبی محرمی، بهروز رهبری‌فر، محسن بنگر و محمد نوری و برخی دیگر از ستاره‌های دهه 70 پرسپولیس به همراه احسان حدادی، بهداد سلیمی و احسان علیخانی چهره‌هایی بودند که امروز در ورزشگاه آزادی بازی پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردند. 

-برانکو ایوانکوویچ سرمربی جدید پرسپولیس هم در جایگاه ویژه، کنار حسین هدایتی این دیدار را از نزدیک دید. 

- در اواسط نیمه دوم و پس از گل پرسپولیس بازیکنان النصر با پرسپولیسی‌ها درگیر شدند و پیام صادقیان هم که با کاور پشت دروازه پرسپولیس خودش را گرم می‌کرد دوان دوان به وسط زمین آمد اما با وساطت نیروی انتظامی به بیرون از زمین هدایت شد. 

نتایج کامل دیدارهای امروز لیگ قهرمانان آسیا به این شرح است:

سوون سامسونگ 3 - بریزبن رور یک

اوراوا یک - بیجینگ گوان  یک

بین دونگ  یک - جونبوک موتور  یک 

لوکوموتیو تاشکند 5 - السد  قطر صفر

شاندونگ لیوننگ4  - کاشیوا ریسول4  

پرسپولیس  یک – النصر عربستان صفر

لخویا یک – بنیادکار صفر(پایان نیمه‌اول)

الهلال عربستان – فولاد ایران، ساعت 22:15 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز