خبرگزاری کار ایران

خادم خبر داد:

قانع شدن 5 نماینده از توضیحات وزیر ورزش/ نگرانی‌های قاضی‌پور برطرف نشد

asdasd
کد خبر : ۲۶۴۹۸۸

معاون حقوقی وزیر ورزش درباره جلسه امروز گودرزی با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همراهی و همدلی نمایندگان ملت، موفقیت برنامه‌های وزارت ورزش و جوانان را به همراه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، امیر رضا خادم افزود: از مجموع 21 سوالی که توسط 7 نماینده محترم مجلس مطرح شد، برای اکثر موارد توضیحات وزیر ورزش و جوانان، معاونین و هیئت همراه وی قانع کننده بود و تنها 2 سوال نتوانست نمایندگان را قانع سازد که مقرر شد بعد از یک یا دو هفته، مجددا بررسی‌ها در کمیسیون فرهنگی انجام شود.

وی با اشاره به سوال نماینده مردم ارومیه در خصوص مشکلات پیش آمده پس از خاتمه مسابقه والیبال تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان گفت: قاضی‌پور نگرانی‌های خود را در مورد این مسائل بیان داشت. وزیر نیز از این دقت نظر نماینده مردم ارومیه تقدیر کرد.

خادم تصریح کرد: مقرر شد برای بررسی مسائل پیش آمده پس از مسابقه این دو تیم والیبال، کمیته‌ای متشکل از عیسی‌زاده و محجوب از سوی مجلس و نمایندگانی از طرف کمیسیون فرهنگی وزارت ورزش، فدراسیون‌والیبال و ناجا جهت بررسی وقایع پیش آمده تشکیل و نتیجه تا یک ماه آینده اعلام شود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش تاکید کرد: در مجموع می‌توان گفت جلسه وزیر ورزش با نمایندگان محترم مجلس، دیداری خوب و موثر بود. این جلسه بیش از 4 ساعت به طول انجامید که نشان‌دهنده همدلی و همراهی نمایندگان مردم  با وزارت ورزش و جوانان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز