خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌و نهم لالیگا؛‌

رئال مادرید 9- گرانادا یک؛ آتش بازی مثلث BBC در برنابئو/ عقده‌گشایی شاگردان کارلتو مقابل گرانادا

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۷۰۵

تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش مثلث خط حمله‌اش گرانادا را در هم کوبید.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال رئال مادرید و گرانادا از هفته بیست‌ونهم لالیگا ساعت 14:30 در ورزشگاه سانیتاگو برنبابئو مادرید آغاز شد و در پایان گرانادا اسیر بازی درخشان مثلث معروف BBC‌ رئال (بیل، بنزما و کریستیانو) شد تا متحمل شکست سنگین 9 بر یک شود.

کریستیانو رونالدو در روزی فراموش نشدنی 5 گل از 9 گل تیم‌اش را وارد دروازه حریف کرد تا بالاتر از مسی در صدر جدول گلزنان لالیگا هم قرار بگیرد. دقایق 30، 36، 38، 54 و 89 دقایقی بودند که رونالدو موفق به گزنی شد. گرت بیل دقیقه 25 و کریم بن‌زما دقایق 52 و 56 دیگر گلزنان تیم رئال مادرید بودند. ضمن این‌که دیگو ماینز، مدافع گرانادا هم دقیقه 83 دروازه تیم خودی را به اشتباه گشود. تنها گل گرانادا را رابرت ایبانز دقیقه 74 به ثمر رساند تا در پایان رئال مادرید به برتری قاطع 9 بر یک برسد.

کهکشانی‌ها با این نتیجه 67 امتیازی شدند و با یک امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر نسبت به بارسا، موقعیت خود را در رتبه دوم جدول لالیگا تثبیت کردند.

بازی‌های هفته بیست‌و نهم لالیگا امشب با این دیدارها ادامه می‌یابد:

والنسیا- ویارئال

ختافه- دپورتیو لاکرونیا

سلتاویگو- بارسا

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز