خبرگزاری کار ایران

ذائقه‌ها از ورزش به سمت دود سوق پیدا کرده؛

جاسمیان: جوان‌ها به جای ورزشگاه به قلیان‌خانه‌ها می‌روند/ پرسپولیس نباید جلوی النصر کم بیاورد

asdasd
کد خبر : ۲۶۳۶۵۴

اولین کاپیتان تاریخ پرسپولیس گفت: بازیکنان تیم باید متوجه این مساله باشند که عملکرد آنها در زمین و رفتارها و گفتارشان در جذب تماشاگر موثر است.

به گزارش ایلنا، حمید جاسمیان افزود: واقعا جای بحث و تفکر دارد چطور برای یک بازی رده ملی امید، آن هم در تهران، آن هم برای فوتبال افغانستان که یک عمر از فوتبال ما عقب‌تر است، آن تعداد تماشاگر به ورزشگاه می‌آیند اما برای بازی‌های مهم ملی و غیر ملی فوتبال ما تماشاگر نداریم.

وی ادامه داد: باید فکر کرد در فوتبال و خارج از آن اتفاقی روی داده که به این شرایط رسیده‌ایم و تمام فوتبال ما در پرسپولیس و استقلال خلاصه شده و بعد می‌بینیم همین تیم‌ها هم دیگر تماشاگران را به ورزشگاه نمی‌کشانند. به من گفته‌اند تهران حدود 130 قهوه‌خانه رسمی دارد. به هر کدام سر بزنید 20-25 نفر جوان نشسته‌اند قلیان می‌کشند؛ در طول یک هفته چند نفر از جوان‌های ما در همین قلیان‌خانه‌ها حضور پیدا می‌کنند؟ آن وقت برای بازی پرسپولیس 2- 3 هزار نفر تماشاگر می‌رود.

جاسمیان خاطر نشان کرد: عوامل زیادی در این شرایط نقش دارد. ذائقه جوان‌های ما از ورزش به سمت دود و قلیان و کارهای بیهوده سوق پیدا کرده است. در همین پرسپولیس بازیکنان هم در این شرایط نقش دارند. اگر تعصب واقعی از خود بروز بدهند، بازی‌های خوب و با هیجانی انجام بدهند، تماشاگر می‌آید. نباید هوادار را از خودشان ناامید کنند. آن هم در حالی که توانایی زیادی دارند. آنها با رفتار و بازی خود می‌توانند تماشاگر را جذب کنند، البته بر عکس این هم وجود دارد. هواداران هم با حضور پر تعداد در ورزشگاه می‌توانند شرایط بازیکنان را عوض کنند و به آنها روحیه و انرژی بهتر بودن بدهند. ما در آسیا شانس خوبی داریم. تیم هم برای بازی با النصر مشکلات زیادی دارد. شنیده‌ام با تلاش باشگاه بازی رایگان خواهد بود که امیدوارم هواداران جدای از تمام مسائل بیایند و قدرت و جایگاه پرسپولیس را روی سکوها به همه نشان بدهند. نباید جلوی عربستانی‎ها کم بیاوریم.

اولین کاپیتان سرخپوشان در پایان گفت: متاسفانه تغییرات زیاد، آمد و رفت‌های زیاد، اسپانسرها، مدیران و مربیان و حاشیه‌ها هر یک از اینها، کار را سخت کرده است. باید مشکلات مالی پرسپولیس اساسی حل شود. هر مدیری می‌آید، بنده خدا باید دنبال جذب اسپانسر بدود. امیدوارم پرسپولیس برای فصل آینده محکم بسته شود و دیگر با این شرایط روبرو نباشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز