خبرگزاری کار ایران

محمدزاده به ایلنا خبر داد:

کرار جاسم باید در کمیته‌اخلاق پاسخگو باشد/ بررسی پرونده و تعیین مجازات هافبک‌عراقی

رئیس کمیته‌اخلاق فدراسیون فوتبال از احضار دوباره کرار جاسم به این کمیته و بررسی پرونده این بازیکن جهت صدور رای نهایی و تعیین مجازات خبر داد.

علی‌اکبر محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: جاسم کرار برای ادای توضیحات لازم پیرامون مصاحبه‌ای که با یکی از رسانه‌ها داشته و اظهارات نسنجیده‌ای که مطرح کرده باید در کمیته‌اخلاق حاضر شود و توضیحات خود را ارائه کند. 

محمدزاده تصریح کرد: روز گذشته دستور احضار این بازیکن را صادر کردم و وی موظف است تا پیش از پایان فروردین‌ماه در کمیته‌اخلاق حاضر شود.

رئیس کمیته اخلاق با بیان اینکه این دومین باری است که کرار به این کمیته احضار می‌شود، یادآور شد: اواخر سال‌گذشته قرار بود رأی پرونده کرار صادر شود اما اعضای کمیته‌اخلاق در مورد تعیین مجازات اختلاف‌نظر داشتند و به جمع‌بندی نرسیدند، بنابراین قرار شد وی یک جلسه دیگر در کمیته‌اخلاق حضور یابد.

محمدزاده یادآور شد: کمیته اخلاق قرار است در خصوص اظهاراتی که از وی منتشر شده بررسی بیشتری داشته باشد تا مشخص شود این صحبت‌ها در قالب گفت‌وگوی خبری انجام شده یا صرفا اظهاراتی دوستانه و خارج از شرایط رسمی مصاحبه بوده است.

رئیس کمیته‌اخلاق همچنین تاکید کرد کرار هیچ‌گونه محرومیتی از طرف کمیته اخلاق ندارد و می‌تواند استقلال را در هفته بیست و پنجم مقابل ذوب‌آهن همراهی کند.

کرار در دیدار مقابل سایپای‌البرز در هفته نوزدهم  لیگ‌برتر به دلیل اعتراض‌های پیاپی به علیرضا فغانی داور میدان از زمین اخراج شد اما این پایان کار نبود و کمیته‌انضباطی فدراسیون‌فوتبال براساس بند 2 ماده 67 آیین‌نامه انضباطی، این بازیکن را ابتدا به 2 و سپس با افزایش محرومیت به 3 جلسه از همراهی تیم و پرداخت پنج میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و اعلام کرد.

از آنجا که بخشی از تخلفات این بازیکن عراقی خارج از حیطه فنی و زمین مسابقه صورت گرفته وی به کمیته اخلاق احضار شده تا در مورد اظهارات خود پاسخگو باشد.

 

کد خبر : ۲۶۳۵۴۳