خبرگزاری کار ایران

امید ایران ۳– فلسطین صفر؛

3گل برای صدرنشینی شاگردان خاکپور در گروه سوم/امیدها به صعود امیدوار شدند

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۲۹۶

تیم فوتبال امید ایران با برتری برابر فلسطین، 6 امتیازی شد و به صدر گروه سوم رقابت‌های انتخابی فوتبال المپیک 2016 ریو صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های فوتبال امید ایران و فلسطین از رقابت‌های انتخابی المپیک 2016 ریو در گروه سوم آسیا، ساعت 17 امروز با قضاوت محمد موسی ابولوم، در ورزشگاه آزادی آغاز شد و تیم کشورمان در پایان با حساب 3 بر صفر به برتری رسید.

ترکیب ایران: محمدرضا اخباری، یوسف وکیا، وحید حیدریه، حسین کنعانی‌زادگان، روزبه چشمی، علی کریمی، سردار آزمون، شاهین ثاقبی (۷۰ جهانبخش)، میلاد کمندانی (۶۷ نوراللهی)، ارسلان مطهری و مهدی ترابی

ترکیب فلسطین: رامی حمدا، ابراهیم جلیتا، احمد زرایکو، موساب باتات، محمدمرحبا، محمد یامین، عبدالله جابر، یوسف الشهاب، محمد شیخ حسین ،فادی زیادن، محمد ابوصفر

تیم ایران نیمه نخست می‌توانست چند بار با ضربات آزمون، ثاقبی، مطهری و کمندانی به گل برسد اما شانس با شاگردان خاکپور یار نبود تا نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم، ایران چهره هجومی‌تری به خود گرفت و دقیقه 50 بازیکنان تیم امید کشورمان چسبیده به خط محوطه جریمه در سمت راست دروازه فلسطین صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. حیدریه این توپ را روی تیر دو فرستاد تا سردار آ‌زمون با ضربه‌ای دقیق سنگر خالی حمدا را فرو بریزد و ایران یک بر صفر پیش بیفتد.

پس از این گل فلسطینی‌ها بلافاصله می‌توانستند به گل تساوی برسند اما هوشیاری وحید اخباری و خروج به موقع او از دروازه مهاجم حریف را ناکام گذاشت. دقایقی بعد آزمون یک بار دیگر در موقعیت تک به تک با حمدا قرار گرفت اما پاس عرضی او به مطهری نرسید و مدافعان فلسطین آن را دفع کردند.

دقیقه 79 مطهری از اشتباه مسلم دروازه‌بان فلسطین نهایت استفاده را برد و دروازه خالی حریف را با یک ضربه آرام برای دومین بار باز کرد.

درحالی که این دیدار تا دقیقه 3 + 90 با نتیجه 2 بر صفر به سود ایران در جریان بود، حمدا در مصافی تک به تک مطهری را درون محوطه جریمه سرنگون کرد تا ابولوم بلافاصله در سوت خود بدمد و نقطه پنالتی را نشان دهد. مطهری این توپ را برخلاف حرکت حمدا درون دروازه فرستاد اما داور دستور تکرار ضربه را داد. امیرارسلان ضربه مجدد را هم گل کرد تا ایران با برتری 3 بر صفر این دیدار را به سود خود تمام کند. مطهری با این گل، 3 گله شد و در صدر گلزنان گروه سوم رقابت‌های انتخابی فوتبال المپیک ریو در آسیا ایستاد.

تیم کشورمان با این پیروزی از 2 بازی 6 امتیازی شد و در صدر گروه سوم قرار گرفت. در دیگر دیدار این گروه تیم عربستان با تساوی بدون گل مقابل افغانستان متوقف شد تا با 4 امتیاز جایگاه دوم را کسب کند و افغانستان هم با 4 امتیازی و تفاضل گل کمتر، در رتبه سوم ایستاد.

تیم امید کشورمان، ساعت 17  یکشنبه 9 فروردین، سومین دیدارش را برابر افغانستان برگزار می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز