خبرگزاری کار ایران

نتیجه بهتر از انتظارات ما بود؛

بناکار: جایگزین حسین‌معدنی شدن کار دشواری بود/تنهایی نمی‌توانستم به اینجا برسم

در نشست خبری پس از بازی رده بندی، سرمربی تیم شهرداری‌تبریز در جمع اصحاب رسانه حاضر شد.

به گزارش ایلنا، عادل بناکار سرمربی شهرداری‌تبریز پس از پیروزی تیمش درباره شرایط بازی گفت: بازی سنگینی بود. می‌دانستیم با تیمی رقابت می‌کنیم که بازیکنان و کادر فنی خیلی‌خوبی دارد اما این را هم می‌دانستیم چون مشهدی‌ها تیم را برای قهرمانی بسته بودند، انگیزه ما برای کسب عنوان سومی بالاتر بود.
 
وی ادامه داد: ما در مرحله‌گروهی 2 بار به میزان باخته بودیم اما این بار قرعه به نام شهرداری افتاد و توانستیم پیروز شویم. تیم ما هم از نظر فنی و هم از نظر سرمایه‌گذاری با این هدف بسته شده بود که به مقامی بهتر از ششمی سال گذشته دست پیدا کند اما خوشبختانه نتیجه بهتر از انتظارات ما بود.
 
بناکار در پاسخ به این سوال که رمز موفقیت کادر فنی چه بود که با اینکه نخستین تجربه مربیگری را داشتند توانستند به چنین نتیجه‌ای دست یابند، گفت: به نظرم تیمی مثل میزان بازیکنانش را به صورت کامل در اختیار نداشت اما ما بیش از 2 ماه مانده تا آغاز لیگ‌برتر تمرینات خود را با تمام نفرات آغاز کردیم. تیم ما سال گذشته توسط مرحوم حسین معدنی هدایت می‌شد که هم از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی سرآمد بود. قطعا جایگزین همچین فردی شدن کار دشواری است اما من در کنار خود و کادر فنی افرادی داشتم همچون غیاثی و باقرزاده که با اینکه در زمینه مربیگری کم تجربه هستند ولی بازیکنان خوبی بودند و این روحیه را به مربیگری خود هم انتقال دادند. این افراد خیلی به من کمک کردند. در غیر این صورت من به تنهایی نمی‌نوانستم به اینجا برسم.
 
وی درباره رأی کمیته انضباطی بعد از حواشی مربوط به بازی مقابل پیکان هم عنوان کرد: یا ما نتوانستیم به خوبی از خود دفاع کنیم یا گزارشات به شکل مناسب به کمیته ارائه نشد، چراکه همه نفرات دعوت‌شده از تیم ما بودند و فقط تدارکات پیکان دعوت شده بود. ما در والیبال یک خانواده هستیم و باید از هم حمایت کنیم. در ابتدای مسابقه به ناظر مسابقه گفتم لیدرهای پیکان فحاشی می‌کنند اما نتیجه‌ای نداشت. ما به حکم اعتراض کردیم چون آن را منصفانه نمی‌دانیم.
کد خبر : ۲۶۱۳۵۹