خبرگزاری کار ایران

تلاش می‌کنیم ۹۴ بهتر از ۹۳ باشد؛

مقصودلو : می‌خواهیم کبدی‌ایران قهرمان آسیا شود/ خاطره تلخ دیدار فینال با هند

رئیس فدراسیون کبدی گفت: سال 93 سال خوبی برای کبدی بود اما تلاش می‌کنیم 94 بهتر از 93 باشد.

محمدرضا مقصودلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملکرد فدراسیون کبدی در سال 93 اظهار داشت: ما در دو بازی آسیایی اینچئون و ساحلی تایلند شرکت کردیم که دو مدال‌نقره بدست آوردیم. این عناوین هم در رشته آقایان بود و هم در رشته بانوان ضمن اینکه در نظرسنجی رتبه‌های فدراسیون‌های ورزشی ما عنوان پنجمی را به دست آوردیم. مربی بانوان ما هم به عنوان بهترین مربی بانوان کشور انتخاب شد.

وی ادامه داد: همه چیز در سال 93 برای ما خوب بود، از لحاظ مالی بودجه خوبی به ما تخصیص یافته بود.اسپانسر هم گرفتیم تا برنامه‌هایی که داریم براساس مصوبات هیات‌رئیسه انجام دهیم. خوشبختانه با مدیریت منابعی که داشتیم امور به شکل خوبی پیش رفت.

مقصودلو تصریح کرد: ما براساس برنامه 4 ساله خود در سال 94 ضمن شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان تلاش خواهیم کرد در بحث آموزش و توسعه کبدی بیشتر فعال باشیم. ما در صدد هستیم در سال آینده بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را بدست بیاوریم. امر مهمی که همین امسال هم می‌توانست اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: تلخ‌ترین خاطره من در سال 93 زمانی بود که 31-13 از هند در فینال مسابقات آسیایی پیش بودیم و حتی رئیس فدراسیون آنها قهرمانی را به من تبریک گفت اما در یکی - دو دقیقه پایانی هندی‌ها توانستند از ما پیش بیفتند و مدال طلا را مال خود کنند. امیدوارم در سال 94 بتوانیم مدال طلای آسیا را کسب کنیم.

کد خبر : ۲۶۱۲۹۲