خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های من علمی و تحقیقاتی است؛

آشتیانی: مشکل پرسپولیس بازیکنان هستند، نه کادر فنی/تیم حتی در حد 4 تیم برتر آسیا نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم با این بازیکنانی که دارد حتی بعید است به جمع 4 تیم نهایی آسیا صعود کند.

ابراهیم آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به شکست 3 بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان بیان داشت: پی از این هم گفته‌ام پرسپولیس با وجود کسب 2 پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا مشکلات زیادی دارد، ضعف‌های فراوانی در این تیم دیده می‌شود. صحبت‌های من علمی و تحقیقاتی است.

وی ادامه داد: علم فوتبالی می‌گوید یک مربی 20 تا 25 درصد می‌تواند در موفقیت یک تیم تاثیرگذار باشد. بقیه کارها را باید مهره‌ها در زمین انجام دهند. پرسپولیس مهره‌هایی که با آن به مقام قهرمانی برسد، ندارد. مدیریت در این باشگاه تغییر کرده و یک مقدار امور روی نظم پیش می‌رود اما از نظر بازیکن با کمبودهای بسیاری روبرو هستند.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: در مسائل فنی هافبک راست و چپ پرسپولیس حتی از نیمه خودی نمی‌توانستند جلوتر بروند؛ در انجام کارهای ترکیبی و همچنین برای ضربات ایستگاهی و کرنر برنامه‌ای نداشتند. ظرفیت پرسپولیس همین است. این تیم در حدی نیست که حتی جزو 4 تیم برتر آسیا قرار بگیرد. البته اگر مربی را هم عوض کنیم چیزی تغییر نخواهد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای اینکه بتوانیم شاهد پرسپولیس قدرتمندی باشیم باید روی تیم‌های پایه کار کنیم؛ کاری که باشگاه بزرگی مثل بارسلونا انجام می‌دهد و از دل تیم‌های پایه بازیکنان بزرگ بیرون می‌آید.

کد خبر : ۲۶۱۲۸۴