خبرگزاری کار ایران

هفته بیست‌و‌ سوم لیگ‌برتر فوتبال؛

باد صبا در اهواز فروکش کرد/صعود 2 پله‌های آبی‌های ویسی در 3 دقیقه

استقلال‌خوزستان با پیروزی بر صبای‌قم 3 امتیاز خانگی را کسب کردند تا به بقا در لیگ‌برتر امیدوار بمانند.

به گزارش ایلنا، در ادامه هفته بیست و سوم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های کشور تیم‌های استقلال‌خوزستان و صبای‌قم از ساعت 16:30 در ورزشگاه غدیر اهواز با قضاوت رضا عادل به مصاف هم رفتند ک این دیدار با 2گل به سود آبی‌های خوزستانی به پایان رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: پرویز کریمی، محمد طیبی، مجید حیدری(اخراج)، میثم دورقی، مهدی مومنی، محمدرضا مهدوی، روح الله سیف اللهی، میثم مجیدی، میثم بائو، محسن بیات و سید مهدی سید صالحی

ترکیب صبای‌قم: مهرداد طهماسبی، روزبه چشمی، ابوالفضل ابراهیمی، حسین بادامکی، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، پیروز قربانی، جواد کاظمیان، حسین کوشکی، محمد اوسانی و سعید مهدی پور

مهدی سیدصالحی در دقیقه 66 و میثم بائو در دقیقه 68 موفق شدند 2 گل آبی‌های اهوازی را به ثمر برسانند تا این تیم صعودی 2 پله‌ای در جدول داشته باشد و امیدوار باشند در ادامه بتوانند تیم‌ اهوازی را از سقوط به لیگ‌ پایین‌تر نجات دهند. مجید حیدری از استقلال خوزستان در دقیقه 88 ضربه پنالتی را تقدیم صبا کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود. ضمن اینکه حسین بادامکی ضربه پنالتی را از دست داد تا ناکامی تیمش را در اهواز کامل کند.

صبای‌قم با وجود شکست در این دیدار با 29 امتیاز در رده هشتم جدول باقی‌ ماند و استقلال‌خوزستان هم با 23 امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

کد خبر : ۲۶۰۰۸۲