خبرگزاری کار ایران

نمی‌گذاریم حرفی برای گفتن باقی بماند؛

کنعانی‌زادگان: می‌خواهیم تیم المپیک قاطعانه صعود کنند/طلسم 40 ساله عدم صعود را می‌شکنیم

asdasd
کد خبر : ۲۶۰۰۵۶

مدافع تیم ملی المپیک گفت: بازی با کویت بسیار خوب بود اما هدف اصلی همه دیدارهای دوستانه، بازی‌های فروردین ماه است.

به گزارش ایلنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان در ابتدا درباره بازی مقابل امیدهای کویت گفت: بازی دوستانه خیلی خوبی بود و دقیقا برنامه‌ای که خاکپور و صالح گفته بودند را به اجرا درآوردیم و بطور کلی همان تاکتیک‌هایی که در تمرینات انجام داده بودیم را در زمین به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: ما در چند ماه اخیر در بازی‌های دوستانه پیروز شده‌ایم اما می‌دانیم همه این بازی‌ها آماده‌سازی برای بازی‌های فروردین‌ماه است و می‌خواهیم در آن بازی‌های آنقدر خوب بازی کنیم که هیچ حرفی برای گفتن باقی نماند و قاطعانه به عنوان تنها تیم صعود کننده باشیم.

کنعانی زادگان در ادامه بیان کرد: همانطور که همه می‌دانند از 5 تیم حاضر در مسابقات فروردین ماه تنها یک تیم به مرحله بعد صعود می‌کند که با میزبانی این مسابقات در ایران می‌توانیم از امکانات میزبانی خود مانند حضور تماشاگران استفاده ببریم. پس از کسب موفقیت در این بازی‌های می‌توانیم خود را برای مرحله بعد آماده کنیم و در نهایت با کسب مجوز المپیک، این موفقیت بزرگ را پس از 40 سال به مردم کشورمان تقدیم کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: ما بازیکنان هم قسم شده‌ایم و هر چه در توان داریم برای پیراهن تیم ملی کشورمان گذاشته‌ایم و بطور کامل خواسته‌های کادرفنی را به اجرا خواهیم گذاشت تا با استفاده از این فرصت، طلسم  40 ساله عدم صعود را بشکنیم. 

 
 
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز