خبرگزاری کار ایران

نفت مسجد سلیمان ۲ – پرسپولیس ۲؛

امیدپرسپولیس دقیقه 93 ناامید شد/ نفت 10 نفره 20 گرفت

دیدار تیم‌های پرسپولیس تهران و نفت مسجد سلیمان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. نفت با این تساوی 20 امتیازی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس تهران از هفته بیست وسوم لیگ برتر ساعت 14:30 با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز شد و با تساوی 2 بر 2 رسید.

ترکیب نفت مسجد سلیمان: گئورگی گئورگیف، حمید بوحمدان، سیدجلال عبدی، محمود تیغ نورد، سعید سالارزاده، فرزاد محمدی (82 کرملاچعب)، رضا درویشی (65 جعفری)، کیوان امرایی (61 مالکی)، کیومرث چراغی، روسلان ملزدینف و الکساندر پاشنکوف

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، رضا نورمحمدی، محسن بنگر، بابک حاتمی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفشگری، هادی نوروزی، رضا خالقی فر، گابریل (12 عالیشاه)، پیام صادقیان (78 دغاغله) و علی علیپور (89 ژوزه جونیور)

پرسپولیس که در نیمه نخست با گل‌های امیدعالیشاه و علی علیپور در برابر تک گل کیوان امرایی از حریف پیش افتاده بود، در نیمه دوم به اداره بازی روی آ‌ورد. در مقابل نفتی‌ها هم بدون برنامه حملات پراکنده‌ای روی دروازه پرسپولیس انجام دادند.

دقیقه 57 روی یک ضربه ایستگاهی به سود نفت اعلام شد. مکانی ارسال بازیکنان میزبان را روی خط شش قدم مشت کرد اما روسلان بازیکن نفت به شدت با او برخورد کرد تا فغانی بلافاصله با کارت قرمز مستقیم مدافع نفت را اخراج کند.

نفت در لحظات پایانی این دیدار سراسر حمله شد و با وجود یک بازیکن کمتر پرسپولیس را در لاک دفاعی فروبرد. بالاخره حملات نفتی‌ها دقیقه 3+90 نتیجه داد و رضا کرم لاچعب روی یک پرتاب اوت بلند با شوتی محکم از داخل محوطه جریمه سنگر مکانی را برای دومین بار فروریخت تا نفت یک امتیاز از این بازی بگیرد.

نفت با این تساوی یک پله صعود کرد و با 20 امتیاز در رتبه شانزدهم جدول قرار گرفت. پرسپولیس هم با این تساوی 27 امتیازی شد و در رده نهم باقی ماند.

کد خبر : ۲۵۹۹۴۰