خبرگزاری کار ایران

تصمیمی برای کاهش محرومیت شهرداری نگرفته‌ایم؛

کرمانشاهی: گزارشی مبنی بر تخلف مهرام به ما نرسیده است/ چرا باید گرگانی‌ها را به جلسه دعوت می‌کردیم؟

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن دفاع از حکم محرومیت 3 جلسه‌ای شهرداری گرگان اظهار کرد حضور مسئولان شهرداری گرگان در جلسه این کمیته ضروری نبود.

محمد کرمانشاهی به خبرنگار ایلنا گفت: حکم محرومیت شهرداری گرگان براساس مستندات و گزارشی که ناظر مسابقه در اختیار ما قرار داد صادر شده است و تاکنون تصمیمی مبنی بر کاهش محرومیت این تیم نگرفته‌ایم.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا هیچ‌کدام از مسئولان شهرداری گرگان در جلسه کمیته انضباطی حضور نداشتند، توضیح داد: چرا باید گرگانی‌ها را به جلسه دعوت می‌کردیم. این کار ضرورتی نداشت. تماشاگران شهرداری گرگان متخلف اصلی بودند و ما نمی‌توانستیم آن‌ها را به جلسه دعوت کنیم.

رئیس کمیته انضباطی درباره احتمال کاهش محرومیت شهرداری گرگان، اظهار کرد: دراین پرونده و دیگر پرونده‌های کمیته  انضباطی من به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم، بلکه شورایی 9 نفره به تخلفات رقابت‌های بسکتبال ایران رسیدگی می‌کند. این شورا هم براساس مستندات قانوی تصمیم‌گیری می‌کند.

چرا در حکم کمیته انضباطی نامی از مهرام برده نشده است؟ کرمانشاهی در پاسخ به این پرسش گفت: در گزارش ناظر مسابقه هیچ اشاره‌ای به تخلف بازیکنان یا کادر فنی مهرام نشده است و کمیته انضباطی نمی‌تواند درباره چیزی که در گزارش ذکر نشده حکم صادر کند.  

کد خبر : ۲۵۹۸۰۴