خبرگزاری کار ایران

چیز خاصی از پرسپولیس در تبریز ندیدم؛

دایی: پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود/با نظر درخشان موافقم

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس با حرف حمید درخشان کاملاً موافق است، چون معتقد است پرسپولیس بهترین مهره‌ها را دارد و می‌تواند با این بازیکنان قهرمان‌آسیا شود.

 گفت‌وگوی محمد دایی با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

*در مورد شکست پرسپولیس مقابل تراکتورسازی چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس در تبریز خوب بازی نکرد. می‌گویند مربوط به خستگی‌بدنی بازیکنان است. تراکتور بهتر بود، چون استراحت بیشتری کرده بود. در این بازی چیز خاصی از پرسپولیس ندیدم و انتظار چنین بازی ضعیفی را از این تیم نداشتم.

*درخشان اعلام کرده تیمش برای این دیدار خسته بوده، این دلیل مناسبی برای باخت هست؟

می‌گویند خسته بودند اما تراکتورسازی خسته‌تر بود، چون در آسیا یک روز دیرتر از پرسپولیس بازی کردند، بنابراین چنین حرف‌هایی توجیه است. فوتبال همین است و باید درست برنامه‌ریزی کرد، نه اینکه هر وقت ببازیم بگوییم خسته بودیم یا تیم را خودمان نبسته‌ایم یا مصدوم داشتیم، اینها توجیه است.

*پرسپولیسی‌ها دنبال تعویق بازی‌ با نفت مسجدسلیمان هستند. در این رابطه چه نظری دارید؟

نظر خاصی ندارم اما پرسپولیس آنقدر مهره دارد که اگر هر 3-4 روز هم بازی کند با این مهره‌های خوبی که دارد می‌تواند نتیجه بگیرد.

*بازی با نفت مسجدسلیمان را چطور می‌بینید؟

نفت تیم خوبی است و فقط یک‌سری کمبود بودجه و امکانات دارند که از این نظر لطمه خورده‌اند. اگر این مشکلات را نداشتند، در جدول رتبه خوبی داشتند. نفت تیم یک‌دست و خوبی دارد و یک شهر حمایت‌شان می‌کنند که ان‌شاالله نتایج خوبی بگیرند.

*پرسپولیس شانس پیروزی مقابل نفت را دارد؟

از نظر مهره پرسپولیس خیلی سرتر از نفت مسجدسلیمان است و باید ببرد اما فوتبال است و هزار داستان دارد و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

*درخشان اعلام کرده به قهرمانی‌آسیا فکر می‌کند. در این رابطه چه نظری دارید؟

درخشان فکر خوبی کرده و حرف خوبی زده، چون مهره‌هایی که دارد اگر از آنها خوب استفاده کند باید نتیجه بگیرد. به نظرم پرسپولیس متاسفانه لیگ را از دست داده و باید تمام همت خودش را در آسیا بگذارد. اگر از این مهره‌ها به خوبی استفاده شود، می‌تواند در آسیا نتیجه بگیرد و حتی قهرمان‌آسیا شود، چون بزرگ‌ترین تیم آسیا است و قهرمانی حق پرسپولیس است. پرسپولیس بازیکنان خوبی مثل محمد عباس‌زاده دارد که می‌توانند به تیم کمک کنند اما نمی‌دانم چرا از او استفاده نمی‌کنند. البته این نظر سرمربی تیم است که از چه بازیکنی استفاده کند اما عباس‌زاده و امثال او می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند.

 

کد خبر : ۲۵۹۱۸۱