خبرگزاری کار ایران

کریمی نقش زیادی در متحول‌شدن ملوان داشت؛

زارع: روزهای وحشتناکی را گذراندیم/ همچنان خطر سقوط را احساس می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۸۳۶۸

هافبک باتجربه ملوان روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته چراکه تیمش در قعر جدول بود و کاندیدای اول سقوط به لیگ دسته‌اول اما این روزها و با کسب نتایج مطلوب آرامش به بندر برگشته و می‌توانند راحت‌تر کار کنند.

 گفت و گوی مازیار زارع با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

* سپاهان را شکست دادید. این بازی چطور بود؟

بازی خوبی بود. سپاهان یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ساختار این مجموعه از هر نظر کامل است. ما در این بازی خیلی‌خوب  کار کردیم و موفق شدیم بعد از 9 سال سپاهان را در انزلی شکست دهیم.

* دلیل نتایج بسیار خوب ملوان در هفته‌های اخیر چیست؟

فکر می‌کنم انسجام تیمی‌ ما خیلی بهتر از قبل شده، همین که کم گل می‌خوریم یکی از دلایل مهم موفقیت ملوان است. حمایت مردم انزلی و زحمات کادر فنی و مدیریت در کنار تلاش بچه‌ها که سنگ تمام گذاشتند باعث شد نتایج خیلی خوبی کسب کنیم.

* در حال‌حاضر نگاه‌های زیادی به ملوان است. این مساله روی شما فشار ایجاد نمی‌کند؟

نه، ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و هنوز اتفاقی نیفتاده و پایین جدول هستیم و خطر سقوط را انجام می‌دهیم و هنوز اتفاقی نیفتاده و پایین جدول هستیم و خطر سقوط را احساس می‌کنیم. آن تیمی که قعر جدول بود، الان موقعیت بهتری پیدا کرده و بچه‌ها شاهکار کرده‌اند. مهمترین عامل نتایج خوب ما هواداران و حمایت کامل آنها بود وامیدوارم نتایج خوب ما ادامه داشته باشد و فصل را خوب تمام کنیم.

* بهترین رتبه‌ای که می‌توانید کسب کنید؟

اولین چیزی که ما را اذیت می‌کرد سقوط به لیگ‌یک بود و قبل از هر چیزی به فکر حفظ تیم در لیگ‌برتر هستیم. ما تصمیم‌ گرفته‌ایم به جدول نگاه نکنیم و فقط به بازی بعدی فکر کنیم.

* گویا پاداش پیروزی مقابل سپاهان 3 برابر بازی‌های قبل بوده؛ این خبر صحت دارد؟

بله، مالک باشگاه بعد از بازی در رختکن به بچه‌ها این خبر را اعلام کرد چون قبلا هم قولش را داده بود و پاداش ما 3 برابر شد.

*فیروز کریمی در تحول ملوان چقدر نقش داشته؟

به هر حال نقش زیادی داشته‌ و از نظر روحی و روانی نکات ریزی که به بچه‌ها می‌گویند خیلی تاثیر داشته و به بچه‌ها کمک می‌کند.

*روزهایی که در قعر جدول بودید، چطور گذشت؟

اصلا دوست ندارم به آن روزها فکر کنم، چون تمام وجودم را استرس می‌گیرد. واقعا روزهای سختی بود و خدا نصیب هیچ تیمی نکند چراکه خیلی وحشتناک گذشت. خدا را شکر تغییرات در تیم ما به موقع بود و به تیم ما خیلی کمک کرد تا نتایج خوبی بگیریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز