خبرگزاری کار ایران

جام حذفی ایتالیا؛

بنفش‌ها به بانوی پیر رحم نکردند/ مونتلا با فیورنتینا یک‌گام تا فینال

تیم فوتبال فیورنتینا 2 بر یک یووه را تورین شکست داد تا بخت زیادی برای رسیدن به دیدار فینال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم فوتبال یوونتوس که در ورزشگاه خانگی اش، یوونتوس آره‌نای شهر تورین در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا میزبان فیورنتینا معروف به بنفش ها بود، مقابل مهمان خود تن به شکست داد تا شاگردان ماکسمیلیانو آلگری در دیدار برگشت در ورزشگاه آرتمیو فرانکی داشته باشند. 

محمد صلاح بازیکن مصری فیورنتینا ستاره این بازی بود که در دقایق 11 و 56 موفق شد دروازه استوراری را باز کند تا تیمش را به پیروزی بزرگی برساند. گل دقیقه24 فرنادو یورنته اسپانیایی هم نتوانست کمکی به آلگری و شاگردانش بکند.

غیبت آندره پیرلو بر روی عملکرد یووه تاثیرگذار بوده چراکه این تیم در سری A هم نتوانست از پس تیم 10 نفره رم بربیاید و تن به تساوی داد تا قهرمانی اش مسجل نشود.

باید منتظر دیدار برگشت دو تیم در آرتمیو فرانکی بمانیم تا ببینیم شاگردان وینچنزو مونتلا که در لیگ رده پنجمی را به خود اختصاص داده اند می توانند به دیدار فینال کوپا ایتالیا صعود کنند یا یووه ورق را برمی گرداند.

در این دیدار پر برخورد جاسمین کورتیک،  میلان بادج، خوزه ماریا باسانتا و ماتیاس فرناندز از فیورنتینا و پل پوگبا، مارتین کازرس، کلودیو مارکیزیو و کارلوس توز از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

کد خبر : ۲۵۷۹۳۲