خبرگزاری کار ایران

نمی‌خواستیم به تهران بیاییم؛

تیغ‌نورد: مقابل استقلال با تمام وجود بازی می‌کنیم/ مدت هاست فقط وعده می شنویم

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۸۷۰

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:‌اتفاقات هفته‌های اخیر برای ما اصلا جالب نبود و به لحاظ روحی و روانی اصلا خوب نیستیم.

محمود تیغ‌نورد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: به لحاظ روحی و روانی شرایط ما در آستانه بازی با استقلال اصلا خوب نیست چون اتفاقات هفته‌های اخیر جالب نبوده است و به لحاظ مالی مشکلات زیادی داریم چون مدام به ما وعده و وعید داده‌اند و چندمین ماه است که پول نگرفته‌ایم.

وی افزود: هفته قبل جلسه‌ای با مسئولان داشتیم و قرار بود به عده‌هایی که داده‌اند عمل کنند و هنوز اتفاقی نیفتاده است. حتی ما یک هفته هم سر تمرین نرفتیم . البته کار حرفه‌ای نیست اما چاره دیگری نداشتیم. بازیکنان همیشه مقابل استقلال و  پرسپولیس انگیزه بالایی دارند اما  الان چنین چیزی در تیم ما نیست و تا دیروز هم قرار نبود بازی مقابل استقلال به تهران بیاییم اما به خاطر مردم مسجدسلیمان آمدیم.

وی ادامه داد: ما شرایط خوبی نداریم و امیدوارم که اوضاع مان بهتر شود. با بچه‌ها که صحبت کردیم خودمان هم می‌دانیم که بازی حساسی است و هر چه در توان داریم باید در زمین بگذاریم اما 8،9 روز را از دست داده‌ایم و با 4 روز تمرین کردن قرار است جلو استقلال آماده و سرحال بازی کنیم دلمان از مسئولان پر است که به وعده و وعیده‌هایی که داده‌اند عمل نکرده‌اند البته امروز با رضاییان صحبت کردیم و گفت که دارد اتفاقات خوبی می‌افتد اما الان چند ماه است که قرار است این اتفاقات خوب بیفتد و نمی‌افتد.

بازیکن نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: سئوال من این است که اگر قرار است شرکت نفت پول این تیم را ندهد چرا اسم این تیم نفت است؟ اسم دیگری روی این تیم بگذارند. مسئولان شرکت نفت خودشان را موظف نمی‌دانند که به این تیم پول بدهند. ما هم در این مدت همیشه از تیم تعریف کرده‌ایم که به خاطر ترس نبوده وبه خاطر حفظ شخصیت تیم و مردم عاشق مسجدسلیمان بود وگرنه این تیم از روز اولی که ما آمدیم مشکل داشت و تا الان هم ادامه داشته است و همه نوع مشکل داشته‌ایم و هیچ وقت آرامش نداشتیم. ما سه ماه بود که برای یک ریکاوری ساده استخر نرفتیم و هر روز به یک بهانه‌ای استخر تعطیل بود. البته این مشکل کوچک ماست و مشکلات بیشتری داریم. پارسال من استقلال خوزستان بودم و به تنها چیزی که فکر می‌کردم فوتبال بود اما الان به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم فوتبال است چون مشکلات خیلی زیادی داریم.

تیغ‌نورد در پایان گفت: استقلال این روزها شرایط خوبی دارد اما نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین بازی‌مان را انجام دهیم. ما که نمی‌خواهیم در زمین راه برویم بلکه به عشق مردم مسجدسلیمان بهترین عملکرد را خواهیم داشت. ما نمی‌خواستیم برای این بازی به تهران بیاییم اما حالا که آمدیم به خاطر مردم مسجدسلیمان با تمام وجود بازی می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز