خبرگزاری کار ایران

شاید اماراتی ها امتیاز بدهند؛

کفاشیان: برای میزبانی جام ملت ها شانس داریم/ بدنبال نایب رئیسی AFC هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۴۷۸

رئیس فدراسیون فوتبال ایران با بیان اینکه هنوز برای میزبانی جام ملت های آسیا در 2019 شانس داریم، گفت: به برخی سئوالات و ابهامات از جمله حضور بانوان در ورزشگاه‌ها پاسخ دادیم.

به گزارش ایلنا، علی کفاشیان که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره آخرین وضعیت میزبانی ایران برای جام ملت‌های آسیا و رقابت با کشور امارات تصریح کرد: اخیرا به سئوالات و ابهامات کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ دادیم؛ ابهاماتی مثل حضور بانوان در ورزشگاه‌ها و نوع انتقال وجه و شبکه‌های فعال اینترنتی که ما همه این سئوالات را پاسخ دادیم.

وی همچنین یادآور شد: من این هفته جلسه‌ای را با رئیس AFC دارم و می‌خواهم به او برای گرفتن میزبانی جام ملت‌ها تاکید کنم. فکر می‌کنم هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا ظرف یکی، دو هفته آینده تشکیل جلسه بدهد و میزبان را تعیین کند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص شانس زیاد امارات برای گرفتن میزبانی هم گفت: ما چیز خاصی از امارات ندیدیم! آنها رابطه خوبی با AFC ندارند ولی ممکن است در لحظات آخر امتیازات زیادی را بدهند و بتوانند نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا را جلب کنند.

علی کفاشیان درباره نحوه انتخابش به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با بیان مطلب فوق اظهار کرد: قرار است اردیبهشت‌ماه بعدی انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شود. شکل انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته تغییر کرده است. پیش از این کنفدراسیون فوتبال آسیا چهار نایب رئیس داشت و حالا بعد از اصلاح اساسنامه، قرار است پنج نایب رئیس داشته باشد.

وی در ادامه افزود: ما هم از منطقه آسیای میانه به همراه کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان یک نایب رئیس و یک عضو هیات رئیسه معرفی می‌کنیم که من برای نایب رئیسی اعلام آمادگی کرده‌ام.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره اینکه گفته می‌شود حضور ایران در منطقه آسیای میانه نقش ایران را در تصمیم گیری‌ها و قرعه کشی‌ها کمرنگ‌تر می‌کند، تاکید کرد: خیر اینطور نیست. اصلا بحث منطقه نیست. در بحث قرعه کشی که به رنکینگ فیفا نگاه می‌کنند. این منطقه‌ها نقش خاصی ندارد و صرفا برای کمک به توسعه فوتبال در کشورهای همان منطقه صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز