خبرگزاری کار ایران

می خواهم نفر اول باشم؛

شمسایی: هرگز دستیار خسوس نمی شوم / ۴ فینال حساس در پیش داریم

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۴۷۱

شاید خیلی ها دوست داشته باشد با خسوس کار کنند و دستیارش باشد ولی من و حید شمسایی دو ست دستیار او نه کس دیگری باشم با قوت چرا که همه جا می خواهم نفر اول باشم.

سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی گفت: شاید خیلی ها بخواهند دستیار خسوس شوند اما من هیچ گاه دستیاری او را قبول نخواهم کرد چرا که می خواهم نفر اول باشم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ۳ تساوی پی درپی تیم تاسیسات دریایی در مسابقات لیگ برتر و متزلزل شدن صدر نشینی این تیم گفت: بالاخره کسب چنین نتایجی جزیی از فوتسال است اما باید بگویم تیم ما روند خوبی را طی می کند به طوری که ۱۵ هفته است شکست نخورده ایم، ۳ بازی اخیر هم که مساوی کردیم ۲ تا از آنها برابر تیم های مقاومت البرز و شهرداری ساوه بود که خطر سقوط را احساس می کردند و مقابل ما انتحاری بازی کردند.

وی ادامه داد: با این حال می دانم فاصله ۳ امتیاز کاهش یافته است و می دانیم ۴ بازی سخت را پیش رو داریم که هر کدام برای ما فینال است.

شمسایی درباره اینکه گفته اگر جزو ۴ تیم اول جدول هم باشیم رضایت بخش است گفت: برای اینکه تیم من برای قهرمانی بسته نشده بود اما ۱۲-۱۱ هفته صدرنشینی باعثشده بازیکنان بخواهند همچنان صدرنشینی خود را حفظ گنند تقریبا در بیش از ۸۰ درصد مسابقات شکست نخورده اند. اما قولی هم که در ابتدای فصل به مدیریت باشگاه قول دادم اینکه جزو ۴ تیم باشم اگر رتبه هایی بالاتری به دست بیاوریم گام های بلندتری نسبت به انتظاری که از ما داشتند برداشته ایم.

شمسایی درباره احتمال دستیاری خود در تیم ملی بیان داشت: شاید خیلی ها دوست داشته باشد با خسوس کار کنند و دستیارش باشد ولی من دوست ندارم دستیار او و نه هیچ کس دیگری باشم چرا که همه جا می خواهم نفر اول باشم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز