خبرگزاری کار ایران

درجلسه با کاشانی و خاکپورتاکیدشد؛

حمایت کمیته المپیک از برنامه های تیم امید / قول مساعدت های مالی و امکاناتی از امیدها

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۵۳

درحد توان خود از تیم فوتبال امید حمایت همه جانبه ای خواهیم داشت و با صعود این تیم از مرحله مقدماتی حتی رقم مناسبی برای حمایت از تیم در بودجه سال آینده در نظر گرفته خواهد شد که برای آماده سازی آن هزینه شود.

مسئولان کمیته ملی المپیک در نشست با کادر فنی تیم فوتبال امید حمایت های همه جانبه خود را از این تیم در راه صعود به المپیک ۲۰۱۶ ریو اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این نشست با حضور کیومرثهاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی دبیرکل و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی درمحل کمیته با حبیب کاشانی و محمد خاکپور مدیر و سرمربی تیم فوتبال المپیک ایران برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال امید ایران در این نشست با ارائه گزارشی درباره آماده سازی تیم امید برنامه های در دست اجرا و پیش رو را تشریح و ابراز امیدواری کرد تیم ملی المپیک بتواند در رقابت های مرحله اول با حمایت های فدراسیون و کمیته ملی المپیک موفق ظاهر شود.

در ادامه مدیر تیم فوتبال امید نیز از برنامه های در دست اجرا و اردوهای تدارکاتی و اقدامات انجام گرفته برای تیم ملی مطالبی را عنوان داشت و ابراز امیدواری کرد با حمایت های کمیته ملی المپیک بخش مهمی از کمبودها و مشکلات تیم ملی المپیک برای حضور در رقابت های پیش رو مرتفع شود.

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تشکر از عملکرد کادر فنی و مدیریتی تیم امید دقت نظر سرمربی تیم امید در کشف استعدادها و انتخاب بازیکنان برای حضور در اردوها را مناسب و ستودنی دانست و عنوان داشت کمیته حمایت همه جانبه ای از تیم امید خواهد داشت.

کیومرثهاشمی تصریح کرد: در حد توان خود از تیم فوتبال امید حمایت همه جانبه ای خواهیم داشت و با صعود این تیم از مرحله مقدماتی حتی رقم مناسبی برای حمایت از تیم در بودجه سال آینده در نظر گرفته خواهد شد که برای آماده سازی آن هزینه شود.

سپس دبیرکل کمیته ملی المپیک ابراز داشت: به خوبی با کمبودها و مشکلات تیم امید آشنا هستیم و کمیته ملی المپیک همچون دیگر فدراسیون ها حمایت همه جانبه ای از تیم امید خواهد داشت.

در ادامه مقرر شد تا مسئولان تیم فوتبال المپیک برنامه های آماده سازی خود را به مرکز نظارت بر تیم های ملی ارائه و سپس بودجه لازم در اختیار آنها قرار گیرد و بعد از صعود از مرحله نخست، اقدامات لازم برای حضور تیم فوتبال امید در اردوهای آسیایی و اروپایی انجام پذیرد.

در خاتمه مسئولان تیم فوتبال امید مسائلی همچون تعطیلی رقابت های لیگ برتر و در اختیار قرار گرفتن بازیکنان مد نظر در تیم بزرگسال و برگزاری تمامی رقابت های تیم فوتبال امید در استادیوم آزادی مطرح کردند که مسئولان کمیته ملی المپیک ضمن تاکید بر این موضوع که تمامی عزیزان می بایست برای حمایت از تیم امید نهایت همکاری را داشته باشند عنوان داشتند رایزنی های لازم را در این باره بکار خواهند بست و پیگیر درخواست های منطقی کادر فنی امید خواهند بود.

تیم فوتبال امید ایران خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند که از فروردین ماه سال آینده در تهران آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز