خبرگزاری کار ایران

می‌گفتند به امارات بروی، نابود می‌شوی؛

مبعلی: پیراهن تیم ملی را از دست نمی دهم / مطمئنم از گروه مان صعود می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۳۶۶

در ۳ دوره قبلی جام ملت‌ها حضور داشته‌‌ام و الان هم تلاشم را می‌کنم تا در این دوره حضور داشته باشم اما همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. باشم یا نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان این فرضیه که هر بازیکنی به لیگ کشورهای عربی برود، فوتبالش نابود می‌شود را رد کرد.

به گزارش ایلنا، ایمان مبعلی درباره بازگشتش به تیم ملی بعد از مدت‌ها دوری اظهار داشت: خوشحالم که دوباره توانستم پیراهن تیم ملی را بپوشم. همه بازیکنانی که سن‌شان بالا می رود بیشتر دوست دارند پیراهن تیم ملی را بپوشند. تا موقعی که بازیکن جوان است، اطمینان دارد که وقت خواهد داشت سال‌های سال پیراهن تیم ملی را بپوشد ولی سن که کمی بالا می‌رود فکر می‌کند شاید آخرین باری باشد که در تیم ملی حضور خواهد داشت.

وی افزود: من ۳۲ سال سن دارم و خوشحالم این شانس را پیدا کرده‌ام که در تیم ملی حضور داشته باشم و تمام تلاشم را می‌کنم که راحت پیراهن تیم ملی را از دست ندهم. در ۳ دوره قبلی جام ملت‌ها حضور داشته‌‌ام و الان هم تلاشم را می‌کنم تا در این دوره حضور داشته باشم اما همه چیز بستگی به نظر سرمربی تیم ملی دارد. باشم یا نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد اینکه بعد از حضور وی در فوتبال امارات امیدی نمی‌رفت که دوباره به تیم ملی برگردد اما با حضور در لیگ ایران دوباره این اتفاق افتاد، گفت: زمانی که امارات بازی می‌کردم خیلی‌ها گفتند هر بازیکنی به کشورهای عربی برود، فوتبالش نابود می‌شود اما من این مسئله را قبول ندارم. خیلی‌ها رفته و برگشته‌اند. بازیکنانی چون علی کریمی، مسعود شجاعی و جواد نکونام از کشورهای حوزه خلیج فارس به اروپا رفتند. نمی‌شود فوتبال ۲ کشور را با هم مقایسه کرد.

مبعلی درباره کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: من غیر از این اردو، یک اردوی ۱۰ روزه هم در اتریش با تیم ملی بودم. بعد از اردوی اتریش به الشارجه رفتم و دیگر به تیم ملی دعوت نشدم. جایگاه هرکس نشان می‌دهد که چه چیزی بلد است. جایگاه کی‌روش نشان می‌دهد چه مربی بوده است. به اعتقاد من جایگاه کی‌روش نیازی به صحبت من ندارد.

وی در خصوص حریفان ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا هم گفت: حریفان‌مان را کامل می‌شناسم. آنها نسبت به سال‌های گذشته خیلی پیشرفت کرده‌اند. قطر در این یکی، دو سال اخیر پیشرفت زیادی داشته و امارات تیم خیلی خوب، جوان و یک‌دستی دارد. بازیکنان این تیم از تیم امید تا به حال در کنار هم بوده‌اند. مربی‌شان بومی است و شناخت کاملی از بازیکنانش دارد. بحرین هم درست است که یک سطح از امارات و قطر پایین‌تر است اما همیشه این تیم مقابل ایران خوب بازی کرده و ما تجربه بازی‌های بدی برابر این تیم داشته‌ایم با این حال مطمئن هستم از مرحله گروهی بالا می‌رویم اما در مرحله حذفی دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم، باید بیشتر تلاش و کمتر اشتباه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز