خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی اینچئون - کره جنوبی؛

کواچ: همه تیم ها باید به ایران فکر کنند / چین، کره و قطر حریفان اصلی ما هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۵۸

چین، قطر و کره جنوبی حریفان اصلی ما در بازی های آسیایی هستند اما همه تیم ها باید به ما فکر کنند و از کنار نام ایران به سادگی نگذرند.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد ملی پوشان کشورمان گفت: همه تیم ها باید به قدرت ایران فکر کنند.

به گزارش ایلنا، اسلوبودان کواچ پس از دومین پیروزی تیم ملی والیبال ایران در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اظهار داشت: تلاش می کنیم بهترین باشیم. به دلیل اینکه دیرتر از سایر تیم ها وارد مسابقات شده ایم باید هر روز به میدان برویم.

وی افزود: ۱۲ بازیکن آماده داریم و مشکلی برای شرکت در بازی های آسیایی نداریم. تصمیم داریم در مسابقات خود از بازیکنانی که در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی جهان کمتر بازی کرده اند، استفاده کنیم.

کواچ خاطرنشان کرد: چین، قطر و کره جنوبی حریفان اصلی ما در بازی های آسیایی هستند اما همه تیم ها باید به ما فکر کنند و از کنار نام ایران به سادگی نگذرند.

وی گفت: قطر چند بازیکن خارجی را به تابعیت خود گرفته است و خوان سیچلو مربی پیشین تیم ملی ایران نیز آنها را هدایت می کند. کره جنوبی هم به گفته پارک کی وون سرمربی اش در مسابقات جهانی فقط به مدال طلای بازی های آسیایی فکر می کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز