خبرگزاری کار ایران

الهامی: باند رسانه ای ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۸۳۶

سرمربی هوادار گفت: امروز تیم هوادار اسپانیایی بازی کرد نه تیم آقای خمز. سرمربی تراکتور گفته گواردیولا «مرا زیاد نگاه می‌کند» اما باید پیشنهاد کنم هر دوی آن‌ها بازی‌های تیم من را بیشتر نگاه کنند.

به گزارش ایلنا، ساکت الهامی، سرمربی هوادار پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته نوزدهم، به مصدومیت شدید بازیکن تراکتور و انتقال او به بیمارستان اظهار کرد: می‌خواهم ابتدا درباره میلاد کر صحبت کنم. برای او آرزوی سلامتی دارم. فوتبال آنقدر ارزش ندارد که بخواهیم صدها امتیاز کسب کنیم. امیدوارم همه صحیح و سالم باشند. خوشحالم او حالش خوب است.

سرمربی هوادار درباره شکست تیمش هم گفت: به تیم حریف تبریک می‌گویم که بازی را بردند اما حقمان پیروزی بود و به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. تراکتور مربی توانمندی دارد اما تیم ما کاملا برتر بودیم. روی یک غافلگیری صاحب گل شدند و سه امتیاز شیرینی را به دست آوردند. 

او ادامه داد: ما تیم قابل احترامی هستیم و از نظر کیفیت خیلی خوب هستیم اما نمی‌شود با مسائل پشت پرده جنگید. من چون ساکت الهامی هستم و باند رسانه‌ای ندارم. دیروز جواد نکونام صحبتی کرد و ما باید با این حواشی بجنگیم. ساکت الهامی به تنهایی نمی‌تواند با همه بجنگند. نمی‌توانم بیشتر از این صحبت کنم.

سرمربی هوادار درباره عملکرد داوری گفت: به داور خسته نباشید می‌گویم اما بازیکن تراکتور حرف زشتی زد و داور شنید. با این حال داور به انتظاری گفت «به تو گفته بودم اخراجت می‌کنم.» متاسفانه مافیایی ندارم. 

سرمربی هوادار اضافه کرد: جایگاهی که به دست آوردم از تراکتور است و نمی‌توانم چیزی بگویم. باید به آن‌ها تبریک بگویم اما اگر امروز یک نفر به من نشان دهد که پاس‌های تراکتور به پنج رسیده است، هزار دلار به او پاداش می‌دهم. در چند روز گذشته کسانی به من در شبکه‌های اجتماعی فحش و ناسزا گفتند که آن‌ها را حلال نمی‌کنم. من حریف این باند قوی مافیایی نمی‌شوم. اگر این مساله ریشه‌یابی نشود اتفاقات زیادی می‌افتد و از فدراسیون و آقای تاج خواهش می‌کنم وارد شوند. من امسال تا حالا یک بار هم درباره داوری صحبت نکردم و اکنون می‌خواهم از آقای افشاریان دفاع کنم. او که نمی‌تواند سوت را بگیرد و وسط زمین بیاید. من آدم اهل پشت پرده‌ای نیستم و تنهایی نمی‌شود کاری کرد.

او ادامه داد: طرفداران واقعی تراکتور فحاشی نمی‌کنند اما به هر حال این‌ها منتسب به هواداران تراکتور بودند. برخی از هواداران کاملا خط‌دهی شده کار می‌کنند. حال من بسیار بد است و به خاطر میلاد کر به‌هم ریختم. هر چیزی که دارد اتفاق می‌افتد توجیه شده است. آقای خمز و تراکتور از این مجموعه جداست. به آن سایت و مجموعه باید تبریک بگویم. قلم حرمت دارد وقتی می‌نویسید. پشت این قلم شرف خوابیده است. این قلم را نفروشید. خدا جای حق نشسته است و تقاص بدی می‌دهید. مرا می‌خواهید بزنید؟ من از روز اول جنگیدم و حقم را با جنگ گرفتم و اکنون هم می‌جنگم. اشتباه داشتم و سعی کردم خودم را درست کنم.

الهامی درباره عملکرد مهاجمان تیمش گفت: تیم ما مهاجم، هافبک یا مدافع ندارد. تیم باید گل بزند و کار تیمی مهم است. ما امروز چند موقعیت داشتیم که گل نزدیم. در دنیا به تیم نگاه می‌کنند. امروز تیم هوادار اسپانیایی بازی کرد نه تیم آقای خمز. سرمربی تراکتور گفته گواردیولا مرا زیاد نگاه می‌کند اما باید پیشنهاد کنم هر دوی آن‌ها بازی‌های تیم من را بیشتر نگاه کنند.

او اضافه کرد: یک داور می‌تواند با سوتش بازی را به‌هم بریزد و یک داور می‌تواند سه پنالتی بگیرد و عملکرد خوبی داشته باشد. من می‌بینم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. من تنهایی حریف این مسائل نمی‌شوم و باید بگذرم. ما مربی هستیم و از پشت کوه نیامده‌ایم. می‌فهمیم چگونه کار می‌کنند. من هرچقدر هم زمین بخورم دوباره بلند می‌شوم. مربی سایتی و برنامه نیستم. روی پای خودم ایستادم و سرم را جلوی کسی خم نمی‌کنم. این‌ها دوره‌شان بالاخره به پایان می‌رسد. نمی‌توانم از این مسائل بگذرم. نمی‌خواهم همه چیز را باز کنم چون جریمه خواهم شد و زورم نمی‌رسد. آقای تاج باید ببیند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. پشت حرف‌های من درد و دل است. با این حال باید جوابگوی تیمم باشم و قبول می‌کنم با این هزینه به زمین برویم. هزینه دلیل بر موفقیت نیست و از تیم خودم خیلی راضی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز