خبرگزاری کار ایران

بنگر: پرسپولیس‌ هنوز تیمش تکمیل نشده است/ لغو اردوی ترکیه تصمیم درستی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۸۱۰

پیشکسوت پرسپولیس در مورد وضعیت این باشگاه صحبت کرد.

محسن بنگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص عملکرد پرسپولیس در پنجره تابستانی نقل و انتقالات و جذب نفرات جدید اظهار داشت: اینکه پرسپولیس در نقل و انتقالات کارش را سریع شروع کرد اتفاق خوبی بود و فکر می‌کنم نفرات خیلی خوبی هم جذب شدند و همه بازیکنانی که اضافه شدند نفراتی هستند که در پست‌های خود از با کیفیت‌ترین بازیکنان محسوب می‌شوند و به کار پرسپولیس هم می‌آیند. هرچند در برخی پست‌ها خصوصاً خط حمله هنوز نیاز به تقویت و جذب نفرات جدید وجود دارد و باید هرچه زودتر فکری به حال این پست هم صورت بگیرد.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با خرید این نفرات مدعی اصلی قهرمانی محسوب می‌شود یا نه، گفت: پرسپولیس در این سال‌ها همیشه مدعی اصلی قهرمانی بوده است و این چیز عجیبی نیست و حالا هم جدی‌ترین مدعی قهرمانی محسوب می‌شود. حتی به نظرم فصل گذشته که پرسپولیس قهرمان نشد هم این عنوان شایسته‌اش بود ولی یک سری مسائل و حواشی به تیم ضربه زد و باعث شد یک سری جاها امتیازاتی که لازم بود گرفته نشود و همین باعث از دست رفتن قهرمانی شد. اگر پرسپولیس امسال بتواند حواشی خود را کنترل کند قهرمانی برایش دور از دسترس نیست. در حال حاضر هم با وجود اضافه شدن بازیکنان با کیفیت اگر حواشی کنترل نشوند به نظرم قهرمانی کار سختی است.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: نباید از سایر تیم‌ها غافل شویم. شما نگاه کنید سپاهان چقدر خوب عمل کرده است و بازیکنان خارجی با کیفیت جذب کرده یا تراکتور هم این روزها خیلی خوب یارگیری کرده است و در کنارش استقلال و فولاد و حتی گل گهر هم به نظر من مدعی هستند و امسال لیگ پر چالشی خواهیم داشت و پیش بینی اینکه چه اتفاقی رخ می‌دهد کار سختی است. 

بنگر در مورد لغو اردوی ترکیه در شرایطی که رقبای پرسپولیس‌ به این کشور سفر کردند، توضیح داد: به نظرم تصمیم خوبی بود و اردوهای این چنینی هزینه زیادی روی دست باشگاه می‌گذارد و مربوط به وقتی است که همه چیز شما سر جایش باشد ولی وقتی مشکلات مالی زیادی وجود دارد و منطقی نیست از سایر هزینه‌هایت بزنی تا به اردو بروی و در این شرایط لغو اردو تصمیم درست کادرفنی بود. ضمن اینکه بابت اردوی ترکیه به کسی جام نمی‌دهند و نباید اینطور فکر کرد که اردوی ترکیه معجزه می‌کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز