خبرگزاری کار ایران

صادقی:‌ خیلی از بازیکنان مس رفسنجان قبلاً خواهان نداشتند!/ درباره وضعیت سایپا نظری ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۰۶

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با بازی‌های که امسال تیم مس رفسنجان انجام داد، خیلی از بازیکنان ما خواهان دارند. بازیکنانی که شاید فصول گذشته خیلی خواهان نداشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از بازی مس رفسنجان و پیکان در هفته سی‌ام لیگ برتر، اظهار داشت: انگیزه اصلی‌ترین فاکتور بازی فردا است و خوشبختانه در تیم ما بازیکن با انگیزه زیاد است. از بازی قبلی‌مان خیلی ناراحت هستیم. به نظرم وقتی می‌توانید خوب بازی کنید و خوب موقعیت ایجاد کنید، باید بتوانید نتیجه هم بگیرید. ما در این فصل بازیهای خوب و باکیفیتی ارائه کردیم؛ اما در بعضی‌ها نتوانستیم نتیجه خوبی بگیریم. 

وی افزود: اولویت اصلی ما حفظ کیفیت خوب بازی و در کنار آن نتیجه گرفتن است. بازیکن با انگیزه در تیم زیاد داریم. فردا بازی خوبی می شود. ما می‌توانیم فصلی را که خوب شروع کردیم و ادامه دادیم، نتایج خوبی گرفتیم و خوب تمام کنیم. 

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دو تا سه بازیکن مصدوم داریم که فردا تکلیف‌شان مشخص خواهد شد. به همین دلیل نام آنها را اعلام نمی‌کنیم. امیدوارم به بازی برسند. 

صادقی تصریح کرد: بالاتر از اهدافمان هم توانستیم نتیجه بگیریم. این تیم دومین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تا همین جا هم خوب فوتبال بازی کرده و خوب نتیجه گرفته است. می‌دانید که دو سوم لیگ را نتوانستیم در ورزشگاه خودمان به میدان برویم چرا که آماده نبود. تقریبا یک سوم لیگ را در شهر خودمان بازی کردیم. چمن ما آماده شده و برای فصل بعد چنین مشکلی نداریم. فکر می‌کنم از نظر من برای دومین سال حضور در لیگ برتر هم فوتبال خوبی ارائه کرد و هم نتایج خوبی گرفت. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا تعدد تیم‌های استان کرمان به گسترش فوتبال این استان کمک می‌کند یا خیر، عنوان کرد: فکر می‌کنم این سوال را باید مدیریت پاسخ بدهد. من یک مربی هستم و سعی می‌کنم در تیم خودم کار فنی انجام بدهم. 

سرمربی سابق سایپا درباره جایگاه نارنجی‌پوشان در لیگ دسته یک و احتمال سقوطش به لیگ دسته دوم، گفت: من در حال حاضر مربی مس رفسنجان هستم و در مورد تیم خودمان و این فصل اگر سوالی دارید حتما جواب می‌دهم.  از باشگاه قبلی ام اطلاعی ندارم و در جریان نیستم به همین خاطر نظری ندارم. 

صادقی پیرامون لغو بازی ایران و کانادا و بهم ریختگی شرایط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که سومین دوره متوالی توانستیم در جام جهانی حاضر باشیم و باعث خوشحالی مردم ایران شد. همان موقع هم صحبت کردم و گفتم، فکر می‌کنم هدفمان باید صعود از گروه در جام جهانی باشد. اما اتفاقاتی می‌افتد که نتوانستیم تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم. دلیل لغو بازی ایران و کانادا را هنوز نه من و نه شما به خوبی نمی‌دانید. اما این را می‌دانیم برای اینکه تیمی با قدرت در تورنمنتی حضور پیدا کند، بازی دوستانه و تدارک خوبی می‌خواهد. امیدواریم مدیریت فدراسیون این شرایط را برای فوتبال ایران فراهم کند. 

در مورد پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ برتری به 2 مهاجم مس رفسنجان تصریح کرد: با بازی‌های که امسال تیم مس رفسنجان انجام داد، خیلی از بازیکنان ما خواهان دارند. بازیکنانی که شاید فصول گذشته خیلی خواهان نداشتند ولی با توجه به کارهای فنی که انجام شده در راس آن آقای ربیعی فکر می‌کنم برجسته شدند.  هدف اصلی باشگاه ما حفظ بازیکنان است. هنوز برای فصل نمی‌توانیم دقیق صحبت کنیم و آقای ربیعی در آینده نزدیک در این باره صحبت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز