خبرگزاری کار ایران

برای جشن قهرمانی استقلال نیاز به دعوت نداریم

اولیایی: این خصوصی‌سازی است یا واگذاری گُلد کوئستی؟/ برای خصوصی‌سازی بیرون از هیئت مدیره برای استقلال تصمیم می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۶۱

مدیرعامل سابق استقلال گفت: وقتی یکسری مسائل مهم در اختیار هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیست و از جای دیگر درباره این موارد تصمیم‌گیری می شود، چیزی نمی‌توان در این مورد گفت.

کاظم اولیایی در گفتگو با ایلنا پیرامون وضعیت خصوصی سازی استقلال اظهار داشت: افرادی این قضیه را مدیریت می کنند که از اقتصاد و باشگاهداری هیچ سررشته‌ای واطلاعی ندارند. از این گذشته تصمیمات گرفته شده هیچ مدل خاصی ندارد.  10 درصد سهام هر دو باشگاه را طوری واگذار کردند که نه مردم سهامدار شدند و نه کسی  پاسخ  گو

وی افزود: خصوصی سازی راهکار و مدل خودش را دارد. باید مدل منطقی آن را پیش برد وگرنه آتیه درخشان نخواهد داشت. سیستم خصوصی سازی سرخابی‌ها شبیه شرکت های هرمی یا گُلد کوئست است. 

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا استقلال و پرسپولیس بعد از حذف سال گذشته لیگ قهرمانان آسیا، امسال می توانند مجوز حرفه ای را کسب کنند،‌ گفت: این مسئله راه ساده ای دارد باید تصمیم عاقلانه ای گرفته شود و طی آن مدیریت و مالکیت باشگاه از هم تفکیک شود. بعضی آقایان که خودشان را ناجی سرخابی ها می دانند بدون ارائه مدل مشخصی وحتی مخالف  سند تحول  دولتی که در آن پست  گرفتن وبدون توجه به تذکر دادستان کل کشور ایده شخصی  خودشان را پیش می برند.

وی افزود: من از مطبوعات در این زمینه گلایه مندم. مطبوعات باید مدل واگذاری را طلب کنندو آن رابا کارشناسان و متخصصان  امر به بحث گذاشته  وازنتیجه  هواداران و جامعه را از عواقب این تصمیمات آگاه سازد.

اولیایی تصریح کرد: بعد از انجام کارشان،  تازه در یادشان افتاده نشست هم اندیشی  برگزار کنند که  چطور باشگاه را واگذار کنیم! بعد از آن چند چهره سیاسی هم می آورند تا این مسائل را تایید  وتوجیه کنند. آقای سجادی وزیر ورزش هم اظهار نظری داشتند که ناپخته بود. او گفت دولت قبل پاس گل داد ما باید آن را تبدیل به گل کنیم. انشاالله  ایشان از این پاس گل به نفع هواداران  و فوتبال  به گل تبدیل کند  نه برای  رفع مسئولیت. واقعیت در این مورد بنده اصلآ به این شیوه که هواداران را کنار بگذارند ودر به در بگردند وسهام دار  رانتی پیدا کنند امیدوارم نیستم، نگران هم هستم

وی در پاسخ به اینکه آیا به جشن قهرمانی استقلال دعوت شده است، تصریح کرد: در مورد نحوه دعوت و جشن قهرمانی استقلال اطلاعی ندارم. اما من   و امثال من به دعوت نیاز نداریم  و در جشن قهرمانی آن حاضر می شویم.

مدیرعامل سابق استقلال درباره اینکه آیا استقلال می تواند به خوبی خودش را آماده فصل بعد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند، عنوان کرد: وقتی یکسری مسائل مهم در اختیار هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نیست و از جای دیگر درباره این موارد تصمیم‌گیری می شود، چیزی نمی‌توان در این مورد گفت. در حالی که می تواند تصمیمات به مجمع باشگاه و بالاتر از آن شورای ورزش برده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز