خبرگزاری کار ایران

نامجو مطلق: تیمی که 29 هفته نمی بازد شایسته قهرمانی است/ جام جهانی شوخی نیست و نیازمند تدارکات بهتری هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۶۷۵

نامجو مطلق درمورد قهرمانی استقلال گفت: امسال استقلال فصل خیلی استثنایی را پشت سر گذاشته و تیمی که در ۲۹ هفته نباخته در تاریخ رکورد بی نظیری را به جا گذاشته است.

مجید نامجومطلق در گفتگو با ایلنا، در خصوص حضورش وضعیت آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اگر بخواهم کلی صحبت کنم این دوره از جام جهانی، تنها دوره ای است که با توجه به تیم‌های هم گروه و پتانسیل تیم ملی شانس صعود داریم. البته صعود کردن ما قطعی نیست و فقط شانس داریم برای اولین بار به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. البته این موضوع مستلزم این است که تدارک خوبی برای تیم ملی ببینیم.

وی افزود: بازیکنان ایرانی اکنون در سطح اروپا مطرح هستند. نمونه اش هم مهدی طارمی، گل سرسبد بازیکنان ما در اروپا است. از این دست بازیکنان که در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند زیاد داریم. به همین دلیل به شرط برنامه ریزی داشتن، انجام بازی‌های تدارکاتی خوب و در نظر گرفتن امکانات شانس صعود از گروه مان را داریم. جام جهانی شوخی نیست و تمام تیم‌ها با حداکثر توان خود وارد این رقابت‌ها می‌شوند. تیم‌های قدرتمند خودشان را آماده کرده و با بهترین شرایط فوتبالی به مسابقات می‌آیند. ما هم باید مثل آنها عمل کرده و امکانات، شرایط و بازی های تدارکاتی خوبی برای تیم ملی در نظر بگیریم تا با تمام توان وارد جام جهانی شویم.

پیشکسوت فوتبال ایران پیرامون دلخوری از برگزاری جلسه کمیته فنی برای ارائه برنامه سرمربیگری در تیم جوانان، گفت: اصلا این چیزها نبود. گروهی از کمیته فنی هستند که تصمیم می‌گیرند. اکنون شرایط خوبی حکم فرما نیست و زمان لازم را هم نداریم. وقتی هم به جلسه کمیته فنی رفتم قرار بود طبق یک برنامه زمانبندی شده تا شهریور تیم را آماده کنیم اما هنوز اتفاقی نیفتاده است. قرار بود از بین مثلا ۱۹۸ بازیکن تیم را آماده کنیم اما در این فاصله ۳-۲ ماه مشخص نیست هر مربی بیاید باید چگونه این نفرات را محک بزند، بهترین ها را انتخاب کند و تیم را آماده مسابقات کند. هر مربی بیاید زمان کافی را در اختیار ندارد. آقایان باید در کمیته فنی تصمیم بگیرند. خیلی هم برای من بحث خاصی نیست که باشم اما فقط هدفم کمک کردن به قشری از جوانان مملکت بود. بحث ناراحتی هم من نیست زیرا کمیته فنی حق تصمیم گیری دارد.

نامجو مطلق درمورد قهرمانی استقلال و کسب رکوردهای متوالی این تیم در فصل جاری لیگ برتر توضیح داد: جدول و عملکرد تیم استقلال، بیانگر خیلی از مسائل است. امسال استقلال فصل خیلی استثنایی را پشت سر گذاشته و تیمی که در ۲۹ هفته نباخته در تاریخ رکورد بی نظیری را به جا گذاشته است. در ایران که چنین رکوردی را ندیده ام و در لیگ های معتبر هم خیلی کم اتفاق یک تیم بدون باخت قهرمان شود. به فرهاد مجیدی تبریک می گویم.

مربی سابق استقلال  گفت: این قهرمانی نشان داد روی این تیم کار و برنامه ریزی شده و استقلال از لحاظ فنی عملکرد خیلی خوبی داشته است از همین جا به بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و مهم تر از همه به هواداران که چند سال صبوری کرده و از تیم حمایت کردند، تبریک می‌گویم. امسال آنها مزد صبوری شان را با قهرمانی تیم گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز