خبرگزاری کار ایران

کونته در تاتنهام می‌ماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۱۲۱

سرمربی ایتالیایی با تیم تاتنهام برای فصل بعد ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، آنتونیو کونته فصل آینده در تاتنهام می‌ماند. فابریزیو رومانو با تایید این خبر در گزارشی اعلام کرد که باشگاه تاتنهام برنامه‌های نقل و انتقالاتی را مطابق تصمیمات این سرمربی ایتالیایی دنبال خواهد کرد.

رومانو نوشت: «کونته به عنوان سرمربی و فابیو پاراتیچی به عنوان مدیر ورزشی ادامه خواهند داد و دنیل لوی اکنون در حال آماده سازی پروژه 2022/23 است.

تاتنهام نیز چند روز پیش از افزایش سرمایه باشگاه تا 150 میلیون پوند خبر داد. تزریق سهام به اسپرز انعطاف‌پذیری مالی بیشتر و توانایی سرمایه‌گذاری بیشتر در داخل و خارج از زمین را فراهم می‌کند.

اولین خرید جدید قبلا تکمیل شده است: فریزر فورستر دروازه بان جدید خواهد بود که با انتقال آزاد از ساوتهمپتون به این تیم ملحق خواهد شد.

تصمیم کونته بر آینده هری کین نیز تاثیر خواهد گذاشت زیرا او در رابطه بسیار خوبی با سرمربی ایتالیایی قرار دارد: تاتنهام می خواهد قرارداد هری را در ماه های آینده تمدید کند.

ایوان پریشیچ، وینگر کروات نیز در میان اهداف است زیرا اینتر همچنان منتظر تصمیم نهایی او پس از پیشنهاد قرارداد جدید با مبلغ 5 میلیون یورو است، اکنون همه چیز به این بازیکن بستگی دارد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز