خبرگزاری کار ایران

عزیزی خادم: در مجمع ده خرداد حاضر می‌شوم/ صداوسیما مجمع را به‌صورت زنده پخش کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۲۷

رییس معزول فدراسیون فوتبال ایران در خصوص مجمع 10 خرداد این نهاد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رییس معزول فدراسیون فوتبال درخصوص اخبار مربوط به لغو جلسه مجمع ۱۰ خرداد و هم‌چنین بحث‌هایی درباره حضور یا عدم حضورش در مجمع واکنش نشان داد و در پستی اینستاگرامی به شایعات پاسخ داد. او نوشت: به آنان که به دنبال لغو جلسه مجمع عمومی دهم خرداد فدراسیون فوتبال و یا سلب حق مدنی و حق دفاع مسلم قانونی و مشروع اینجانب به بهانه رای کمیته اخلاق هستند، اعلام می‌کنم که اگر آزاده و شرافتمند هستید بگذارید مجمع عمومی در مورد عزل اینجانب و شما عالیجنابان تصمیم بگیرد.

هیچ رکن و مقام قضایی حتی ارکان قضایی فیفا، حق سلب حقوق مدنی و حق دفاع مشروع یک انسان را بهر شکل و تحت هر عنوانی ندارد.

مطمئن باشید که در  مجمع دهم خرداد حضور یافته و با استفاده از حق مدنی مسلم خود از عملکرد خود و همکارانم دفاع خواهم نمود؛ اما در مقابل رای اکثریت اعضای مجمع، سر تسلیم به خاک می‌سایم.

از ریاست محترم سازمان صدا و سیما خواهش می‌کنم همانند جلسه انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال، جلسه مجمع عمومی دهم خرداد را برای عموم مردم بصورت زنده پخش نمایند تا حقایق برای همگان بدون هرگونه ملاحظه غیر فوتبالی و مسائل دیگر روشن شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز