خبرگزاری کار ایران

شروع دور جدید اردوهای تیم ملی آبهای آرام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۲۴

مرحله جدید اردوهای تیم ملی آبهای آرام از ۹ خرداد در دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی هشتمین مرحله از اردوهای تیم ملی آبهای آرام در دو بخش بانوان و آقایان به منظور حضور موفق در بازی‌های آسیایی هانگژو به میزبامی دریاچه مجموعه آزادی از ۹ خرداد آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

این اردو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و کلیه افراد دعوت شده به اردو موظف به ارائه نتیجه منفی تست پی‌سی‌آر در زمان پذیرش هستند.

در این اردوی تدارکاتی پدرو سنا به عنوان سرمربی، ایمان پورعزیز و فاطمه مجللی مربیان، رضا رئیسی دستیار سرمربی، پریسا مقدم مربی بدنساز بانوان و محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، نرگس مالمیر و مجتبی تاج‌محمدی به عنوان روانشناس در کنار تیم حضور دارند.
در بخش کایاک بانوان الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان، در بخش کانوکانادایی بانوان پریسا محمدزاده از گیلان، هیوا افضلی و مرجان کرمجانی از کرمانشاه، هدیه خیرآبادی و مائده شورگشتی از تهران، در بخش کایاک آقایان علی آقامیرزایی و پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان، پوریا شریفی از تهران، در بخش کانوکانادایی آقایان محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران نفرات دعوت شده به این اردو را تشکیل می‌دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز