خبرگزاری کار ایران

بیگی: کسب امتیاز در اصفهان آسان نبود/ وقت لیگ تمام شد به پیشنهادات فکر می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۰۲

بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: یشنهاد است اما فعلا تمرکزم روی لیگ برتر است. وقتی بازی آخر مقابل تراکتور به پایان رسید زمان زیادی برای تصمیم جدید وجود دارد و آنها را بررسی می کنم.

سعید بیگی در گفتگو با ایلنا، در خصوص تقابل نساجی و ذوب آهن در هفته بیست و نهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خوبی بود. ذوب آهن با تارتار شرایط خوبی را تجربه می کند و تیم خوبی را روانه مسابقات کرد. امتیازات خوبی هم گرفتند و جایگاه مناسبی در جدول لیگ برتر داشتند. بازی سختی بود. خدا راشکر در اصفهان توانستیم امتیاز خوبی بگیریم و شرایط تیم را در جدول بهبود ببخشیم. 

وی افزود: بازی هفته پایانی با تیم تراکتور، آسان نیست و ما هم با تمام وجود در زمین حاضر می‌شویم. تراکتور تیم قابل احترامی است و امسال شرایط خوبی نداشتند. اما از زمان حضور ساغلام شرایط شان تغییر کرد. نتایج خوبی گرفتند. آنها بازی با فجر را برد پشت سرگذاشتند و تمام تلاشمان این است که بتوانیتم نتیجه خوبی بگیریم. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی در مورد قهرمانی  جام حذفی  و اینکه از ابتدای فصل فکر می‌کردند چنین اتفاقی رخ بدهد، گفت:  بالاخره تیم ما برنامه ریزی خوبی داشت. از اول فصل آقای ساکت الهامی برنامه خاصی برای جام حذفی داشت و دنبال این بود که حتما به قهرمانی دست پیدا کنیم.  انصافاً بازیهای که در جام حذفی گذاشتیم، بازیهای سختی بود.  استقلال و  آلومینیوم  تیم‌های قابل احترامی هستند و پیروزی مقابل آنها آسان نیست. خوشحالیم این پیروزی در تاریخ ثبت شد و بعد از 64 سالی جام بدست آوردیم و دل هواداران را شاد کردیم. برای ما شادی آنها اهمیت زیادی دارد.

بیگی در مورد زمان پایان قراردادش با نساجی گفت:  یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارم. خوشحالم که دو فصل خوب را با نساجی تجربه کردم. از مالک باشگاه بابت زحمات زیادشان و فراهم کردن امکانات قدردانی می کنم. 

بازیکن تیم فوتبال نساجی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است، عنوان کرد: پیشنهاد است اما فعلا تمرکزم روی لیگ برتر است.  وقتی بازی آخر مقابل تراکتور به پایان رسید زمان زیادی برای تصمیم جدید وجود دارد. ضمن اینکه برای من به عنوان بازیکن نساجی مهم است. که بازی تراکتور را با برد پشت سربگذاریم و در جایگاه بهتری لیگ را به پایان برسانیم. از آنجا که تعامل خوبی بین بنده و باشگاه است در مورد جدایی انشاا... تصمیم خوبی می‌گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز