خبرگزاری کار ایران

نجاتی: امیدوارم در قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۶۷

نماینده وزن 60 کیلوگرم المپیک کشورمان امیدوار است که در تورنمنت رنکینگ‌دار قزاقستان کشتی‌های خوبی بگیرد و بار دیگر صاحب دوبنده تیم ملی شود.

علیرضا نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، با تاکید بر اینکه از نظر روحی شرایط خوبی برای کشتی گرفتن دارد، اظهار کرد: وضعیتم خوب است، خدا را شکر آماده کشتی گرفتن هستم و هم از نظر جسمی و هم روانی آمادگی لازم را برای مبارزه دارم.

او که بعد از رفتن به وزن بالاتر، بار دیگر به 60 کیلوگرم بازگشته است، عنوان کرد: مشکل وزنی ندارم، وزنم برای 63 کیلوگرم بالا نیامد و تصمیم گرفتم که در همان 60 کیلو به کشتی‌ام ادامه بدهم. با پزشکان خوبی هم صحبت کردم تا به وزن سابق برگردم و مشکلی برایم پیش نیاید.

این کشتی‌گیر در مسابقات جهانی 2019 نورسلطان به مدال برنز جهان رسید، در مورد حضورش در تورنمنت قزاقستان تصریح کرد: به قزاقستان اعزام خواهم شد، ان‌شاءالله بتوانم خوب نتیجه گرفته و دوباره صاحب دوبنده تیم ملی شوم. خیلی امیدوار هستم که ان‌شاءالله به آن چیزی که می‌خواهم برسم.

این فرنگی کار در مورد توقع بالایی که اکنون از کشتی ایران وجود دارد، عنوان کرد: این توقع شاید باعث استرس جوانترها و آنهایی که برای اولین بار صاحب دوبنده تیم ملی می‌شوند، شود، ولی کشتی‌گیر باتجربه کارش را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز