خبرگزاری کار ایران

در انتظار حکم سرنوشت ساز کمیته انضباطی؛

ویدیوی منتشر شده از سوی باشگاه تراکتور ورق را بر می‌گرداند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۲۴

باشگاه تراکتور با انتشار ویدیوی مربوط به دوربین راهروی رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره) مدعی قصور پرسپولیس و عدم تمکین از درخواست تیم داوری برای برگزاری ادامه بازی شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با گذشت حدود یک هفته از دیدار جنجالی و نیمه تمام تراکتور - پرسپولیس در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر هنوز در خصوص سرنوشت این بازی صحبت می‌شود کمیته انضباطی قرار است به زودی رأی خود را در خصوص این دیدار اعلام کند.

با وجود اینکه بعد از پایان بازی کارشناسان حقوقی - ورزشی با صراحت صحبت از سه بر صفر شدن بازی به سود پرسپولیس می‌کردند و با استناد به بند و ماده قانونی آن را حکم قطعی صادره از سوی کمیته انضباطی می‌دانستند اما تراکتوری‌ها از سوی دیگر عقیده داشتند که شرایط برگزاری بازی در ادامه محیا شده و علیرغم درخواست تیم داوری و ناظر بازی، تیم پرسپولیس حاضر به شرکت در ادامه بازی نشده و از همین رو تیم حریف را به ترک زمین متهم کرده و مدعی صدور حکم به سود خودشان شدند.

جلسه کمیته انضباطی با حضور افرادی از سوی دو تیم برگزار شده و طی آن نمایندگان باشگاه تراکتور مدعی شدند اسناد و مدارکی ارائه دادند که این حکم را به سود آنها خواهد کرد و روز گذشته در این راستا ویدیویی از سوی رسانه رسمی این باشگاه منتشر شد که مربوط به دوربین مداربسته تونل منتهی به رختکن ورزشگاه یادگار امام (ره) است. در این ویدیو طبق توضیحات خود باشگاه تراکتور، 12 دقیقه بعد از توقف بازی از سوی تیم داوری آنها 8 دقیقه منتظر بازگشت پرسپولیس به زمین بودند و این اتفاق رخ نداده است. از همین رو صحبت از تغییر رأی احتمالی و چرخش شرایط به سود باشگاه تراکتور با ارائه این فیلم مطرح شد و حتی برخی رسانه‌ها صحبت از برگزاری دوباره بازی در زمین بی طرف به جای صدور حکم سه بر صفر کردند.

در این راستا سراغ یک کارشناس حقوقی رفتیم تا ماهیت حقوقی این فیلم و تاثیر آن را روی تصمیم کمیته انضباطی جویا شویم.

رسول باختر در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: این فیلم به خودی خود ارزش حقوقی ندارد و می‌تواند به عنوان یک سند در کنار سایر اسناد و مدارک در پرونده لحاظ شود ولی اینکه به تنهایی بتواند تاثیری در سرنوشت حکم کمیته انضباطی داشته باشد بعید می‌دانم.

وی افزود: آنچه ملاک و مرجع تصمیم گیری در خصوص چرایی ادامه پیدا نکردن بازی است، گزارش ناظر بازی خواهد بود که در آن توضیح داده شده که آیا مسئولان برگزاری مسابقه قصد ادامه بازی را داشته‌اند یا نه. اگر در این گزارش لحاظ شده باشد که تیم داوری قصد ادامه بازی را داشتند ولی تیم پرسپولیس از بازگشت به زمین امتناع کرده باشد آنگاه این تیم دچار دردسر خواهد شد ولی اگر در گزارش لحاظ شده باشد که عدم برگزاری ادامه مسابقه تصمیم خود مسئولان برگزاری و تیم داوری بوده باشد قصوری متوجه پرسپولیس نیست.

کارشناس حقوقی - ورزشی در ادامه گفت: در این ویدیو ما صدایی نمی‌شنویم و از محتوای مکالماتی که انجام می‌شود آگاه نیستیم برای همین نمی‌توانیم برداشت قطعی از آن داشته باشیم. ضمن اینکه در این ویدیو نشان نمی‌دهد بعدش چه اتفاقی می‌افتد و شاید بعد از آن 8 دقیقه تیم داوری به زمین برگشته و دیده شرایط برگزاری بازی همچنان وجود ندارد و پس از آن تصمیم گرفته قطع بازی را اعلام کند. برای همین بعید می‌دانم این ویدیو تاثیری در حکم کمیته انضباطی داشته باشد و مرجع اصلی همان گزارش ناظر است. من همچنان استنباطم این است که این بازی 3 بر صفر اعلام خواهد شد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اهمیت نتیجه این دیدار در کورس بقا در رتبه های پایین جدول و همچنین در نبرد نایب قهرمانی بین پرسپولیس و سپاهان باید دید کمیته انضباطی چه تصمیمی خواهد گرفت.

حجم ویدیو: ۱۶۹.۴۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۲۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز