خبرگزاری کار ایران

جلالی: در آینده از استقلال توقع بازی زیبا داریم/ نباید از پرسپولیس همیشه انتظار قهرمانی داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۳۱۱

کارشناس فوتبال ایران گفت: امسال به خاطر فشار قهرمانی نمی شد از استقلال توقع بازی زیبا داشت. در آینده می توان این موضوع را مطرح کرد.

مجید جلالی در گفتگو با ایلنا، در خصوص قهرمانی استقلال در لیگ بیست و یکم، اظهار داشت: استقلال واقعاً شایسته قهرمانی بود. واقعاً سبکی را که به آن متعهد بودند، از شروع گرفتند و تا  آخر همان را ادامه دادند. هر چقدر هم منتقد داشتند و هر چیزی می گفتند،‌ آنها کار خودشان را می کردند. صحیح هم همین بود. 

وی افزود: به هر حال امسال سالی بود که آنها باید قهرمان می‌شدند و از آنها انتظارات بابت این موضوع زیاد بود. زیاد نباید روی بازی زیبا و خوب، متمرکز متمرکز شدند. حالا در آینده می‌توان توقع بیشتری داشته باشیم که بازی بهتری داشته باشند. به همه آنها تبریک می گویم. 

کارشناس فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که با وجود توقع قهرمانی، مجیدی از بازیکن جوانی مانند امیرحسین حسین‌زاده استفاده کرد: حسین‌زاده سال قبل  تجربه بازی در سایپا را داشت و واقعاً خودش هم جوان خیلی خوبی بود و در استقلال هم امسال خیلی زود درخشید. 

جلالی با اشاره به نتایج پرسپولیس، گفت:  به هر حال تیمی که  پنج سال قهرمان، لیگ برتر شده و سال ششم دوم شده نتیجه بدی کسب نکرده است. مگر هر سال باید قهرمان شوند؟ به نظر من اینطور نیست. اما از نظر کیفی کیفیت خوبی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز